Reply on: Mhr1 #162751:
Ďalší pokus:Musím to napísať ešte raz, lebo blbne stránka a zobralo mi to len časť príspevku.
Petržalská konečná je riešená najhlúpejšie zo všetkých možností, výsledok vidíme, reálne sa električky obiehať nedajú i keď teoreticky áno. Logickejšie možnosti:
A) Oba prejazdy ešte pred zastávkou. každá linka by si išla na svoje nástupište/výstupište a cestujúci, ktorému by bolo jedno, ktorou linkou pôjde, by išiel na to nástupište, kde by bol skorší odchod. Prípadne býva vo svete svetelná šípka -> alebo
david1
Mne tam chýba obratisko cca. pri Technopole, kde by sa mohla točiť posilová linka na spôsob Vinohradov či Karlovky.
Po dokončení trate budú mať ráno ľudia v okolí Muchovho nám problém sa dostať do spojov.
O pár rokov týmto tempom pribúdania áut budú mosty upchaté permanentne.