Prosím Vás, ako je to teraz s výpravou linky 64 v po-pi? Pozerám, že poradie 1 robí Hroboňka a poradia 2 a 3 Trnávka. Lenže poradie 1 má prvú jazdu z Lovinského dojazd na Trnávku a poradie 2 zasa výjazd z Trnávky a poslednú jazdu na Lovinského. Ako to teda je s výpravou?
23/1 poobedný vodič, zaslúžil by si si jednu medzi oči!!
Nedáva prednosť, mal takmer nehodu keby nezošiel z cesty, ide z konečnej s meškaním 5 min. vždy, zastavuje za zastávkou.. Fakt, snáď ho za to zdrbú..
No vidíš. A v skutočnosti bola schopná do premávky akurát tá 6801, kde sa celé leto školili vodiči a potom mohla ísť von ale asi sa čakalo na DOD a veľkú slávu. Tie ostatné nemohol DPB pripravovať do premávky, lebo ani neboli majetok DPB. Sor, škoda a buse ich pripravovali aby ich DPB vôbec prevzal a drážny úrad aby im vôbec vydal technický preukaz. ?
No to som zvedavý koľko vozov bude pravidelne odstavených keď tu budeme mäť celú flotilu.
DPB sa vo veľkom obhajoval, že mesiac vozidlá dôkladne pripravoval do premávky, v prípade prvého vozu to bolo takmer 3 mesiace.
Za to je vonku až nezvyčajne veľa 30Tr (po dlhom čase až 11).
Ale asi sa opakuje situácia čo bývala s 30Trkami, že piatky bývali iba na 204, lebo na Trnávku ich chodili servisovať.. (teraz neviem či zo soru alebo z BUSE rozchodiť tie palubáky a označovače..)
Takže aj s 31 Trkami to bude asi tak že piatky ich budú chodiť servisovať a budú vypravované oveľa menej alebo vôbec ? (ak to stav vozidlového parku dovolí..; ale napr. včera nebola vypravená pre nedostatok vozidiel od rána až do cca 17.30 204/1)
Ešte jedna kuriozita: 64/1 ráno začína z voz. Hroboňova a večer končí na Trnávke a 64/2 zasa naopak, ráno je vypravená z Trnávky a večer končí na Hroboňke.
Podľa toho ako je to spravené je vyčkávanie možné iba pri 30 min. intervale (sedlo, večer, SO+NE). Linka 41 v špičke funguje takto: z HL.ST. ide na Búdkovu, odtiaľ na otočku po voz. Hroboňova, hneď na Búdkovu a odtiaľ na hl. stanicu kde má cez 20 min. výdrž. Či ide 41tka zo stanice alebo od Hroboňky nemá šancu vedieť či ide pred/po 64ke. A 64ka má na Jelačičovej vyrovnávajúci čas 3 min! (v špičke), takže poobede to je tak že už odtiaľ ide neskôr a ešte zápchy na Šancovej, takže v praxi (poobede, podvečer) dôjde na Hroboňku aj cez 5 min. po 41tke. Takže vyčkávanie v poobednej špičke naozaj nie je možné. Aspoň je nadväznosť z linky 41 na 64. Predtým sa na linke 64 točili 3 vozy v 20 min. intervale a teraz sa v špičke točia takisto 3 vozy, ale v 15 min. intervale, takže čas na nejaké vyčkávanie tam nie je.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Michal111