To ze je to jedna prevadzka a ze to umoznuje takyto postup chapem, je mi jasne ze pri busoch fungujucich stylom "co vozovna, to samostatny stat" by to neslo. Ale aj tak je to na DPB hyperprogesivne riesenie
Tak v prvom rade trolejbusy sú jedna prevádzka s dvomi vozovňami (už aj elektičky tak sú). Takže vodiči z jednej kmeňovej vozovne z voľna alebo aj zo zálohy občas jazdia aj za druhú..
A po druhé, verím, že keby to trolejbusáci nechceli, tak by to nebolo. V súvislosti s plánovanými presunmi soriek, 14 a 15 Tr medzi vozovňami by som sa nedivil, keby si také riešenie objednali oni sami. Možno znalejší doplnia ako to naozaj bolo ?
Prosím Vás, ako je to teraz s výpravou linky 64 v po-pi? Pozerám, že poradie 1 robí Hroboňka a poradia 2 a 3 Trnávka. Lenže poradie 1 má prvú jazdu z Lovinského dojazd na Trnávku a poradie 2 zasa výjazd z Trnávky a poslednú jazdu na Lovinského. Ako to teda je s výpravou?
23/1 poobedný vodič, zaslúžil by si si jednu medzi oči!!
Nedáva prednosť, mal takmer nehodu keby nezošiel z cesty, ide z konečnej s meškaním 5 min. vždy, zastavuje za zastávkou.. Fakt, snáď ho za to zdrbú..
No vidíš. A v skutočnosti bola schopná do premávky akurát tá 6801, kde sa celé leto školili vodiči a potom mohla ísť von ale asi sa čakalo na DOD a veľkú slávu. Tie ostatné nemohol DPB pripravovať do premávky, lebo ani neboli majetok DPB. Sor, škoda a buse ich pripravovali aby ich DPB vôbec prevzal a drážny úrad aby im vôbec vydal technický preukaz. ?
No to som zvedavý koľko vozov bude pravidelne odstavených keď tu budeme mäť celú flotilu.
DPB sa vo veľkom obhajoval, že mesiac vozidlá dôkladne pripravoval do premávky, v prípade prvého vozu to bolo takmer 3 mesiace.
Solider