Toto je inak skoda, ze sa nejak neriesi, lebo teraz je to fakt tak ze bud das odklon v celej, trase, alebo...
Najlepsie by bolo keby sa DPB konecne presunul do 21. storocia a staral sa o svoje infosystemy, pricom by tam nahraval vyluky.. vylukove data mozu mat navysene cisla poradia o "50", teda napr. 5/1 pocas vyluky by sa kodovala ako 5/51... A pekne by to mohlo vsetko hlasit, vodic by nemal starosti, proste pohoda. Ale to by som asi chcel vela od DPB.
Neviem ako na tom boli služby, či boli striedači a akurát počet vozov vo výprave, ale linka obsluhovala úsek, kde nemožne použiť iný spoj/linku, tak je dosť hlúpe nedať na Tbiliskú 1 ZV, keď bola výluka v Dúbravke + Karlovke tak bolo najmenej 1 ZV. DPB zmýšľanie.
Ospravedlňujem sa, veď hovoríme o cestujúcich, ktorí pár rokov navštevovali školu a chcieť od nich, aby si prečítali oznam o výluke?! Čosi nadpozemské. ?
A k Tvojej reakcii, mohlo by to tak byť kebyže by cestujúci, ktorí majú oči si prečítali cieľový transparent a sa nespoliehali, že však vo vnútri to ukazuje ciele napr. do Rače. Dalo by sa to, lenže po 1. DPB by musel byť trochu flexibilný /nemožné/ a po 2. cestujúci by museli byť uvedomelý /z veľkej väčšiny nemožné/. ? ?
A znamena alycol a 12 pre ktory rok to plati ak to uz vidis na niejakom autobuse tak to zanmena ze voz uz bol prealycolovany pred zimou a nemalo by sa do chladiaceho systemu liat cista voda iba alycol
dnes 29.10.
Linka 78; zastávka: Krížna smer Čiliská, grafikon: 6:45; skutočnosť 6:43; vodič na zastávke vôbec NEZASTAVIL!!! Prečo? Číslo voza som si žiaľ nestihol všimnúť.
Linka 78; zastávka: Krížna smer Čiliská, grafikon: 6:55; skutočnosť 6:57; meškanie 2 min.
810zssk
Ale to co pises s tou X3, tak si vsimni ze ten rozdiel je dvojnasobok intervalu - teda to skor vyzera ako vypadok.