Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: neoplan #12283:
Tusim nemala a okrem toho tam bol uplne iny nater 🙂 Ten nas bol taky predvadzaci bus...
Reply on: galiyosha #12270:
No neviem, ja som sa napr. konecne odviezol aj v 1700 🙂
Reply on: Tomáš #12263:
No neviem, kde si videl zmyte cmaranice, ale vozidla linky 11 vyzerali ako vykladna skrina sprejerov...
Reply on: neoplan #12283:
Co mas? Vsak takych busov je milion, a navyse ten nas mal iny nater..
Reply on: J #12287:

- Ten Mann uz ma prist sto rokov a stale nikde
- Nizkopodlazny SOR, a vzadu aspon 5 schodov, nie?
- 89 nejako podobne fungovala, ze bola na nivach, a podla potreby bola posielana na trasu
Reply on: J #12287:

- Ten Mann uz ma prist sto rokov a stale nikde
- Nizkopodlazny SOR, a vzadu aspon 5 schodov, nie?
- 89 nejako podobne fungovala, ze bola na nivach, a podla potreby bola posielana na trasu
Reply on: J #12288:
Ja by som vtedy bol isiel, keby som akurat neodomykal doma dvere a predtym dva dni nespal po 4 hodiny...
Reply on: d3k0 #12289:
Tam bol nejaky hluk? A nezabudaj na silvestra, MS v hokeji atd..
Reply on: Andy #12223:
No oni sa to na osmy krat asi aj naucili 🙂
Reply on: COLOR #12240:
Dnes som zase videl nejaku 21ku prist z Radlinskeho smer Legionarska :-))
Reply on: galiyosha #12247:
Vyrazne zhustene = dvojnasobny pocet spojov 🙂

Nezastavil, lebo je to VODIC...

Inak, hlavne ako mali vsetci plne huby toho, ze ked je nejaka akcia po 22.00, ze aky to robi hluk. Zda sa, ze v pripade katolickej cirkvi je dovolene vsetko...
Andy: áno malo sa nájsť 4 dobrovoľníci a to preto aby to šlo rýchlejšie. Inak by to v pohode zvládal aj vodič, išlo len o to aby vodič sedel a s vozíkmi robil niekto iný. Zase až také súrne to nebolo. Ja som pomáhal do 3514 a to len deti na Mokrohájsku. Inak sme už daľší vozík neviezli.
Reply on: si #12261:
Vo Viedni bežne behajú eliny na križovatku pod zem spolu so stanocou a potom znovu vybehnú na povrch. Elina je preto krásna, že počas cestovania máš na čo pozerať. V metre je to len tmavá stena.

Re #12285 Deko: No neviem ja som s tým celým bol veľmi spokojný. Na L93 bolo vypravených posilových toľko liniek, že som sa až čudoval. Veď aj ja som navigoval 3514 (KE) z areálu s cielom 93 Hlavná stanica na konečnej sme skončili a dalej ho navigoval do Vozovne Petržalka a to preto, že priestor Areálu bol už takmer prázdny a pri Terne nikto nenastúpil.
Jednoducho vždy bude čo vytknúť avšak zvládnuté to bolo super. Niečo také som neočakával.
Napríklad. Na zastávke v areáli išiel dispečer za ľudmi spýtal sa ich kam chcú ísť. Väčšina chcela do centra a to na Hlavnú a autobusák. A tak sa hodil ciel 150 linka 93 a išlo sa. Z hlavnej už mali 210.
Ak by som spravil niečo inak tak to spravím tak, že posilové vozy by jazdili do areálu s cielmi 93, 89, 90, 94 tie by sa postupne pristavovali a neskôr napájali na svoje trasy. Naspäť čo najrýchlejšie naprázdno.

100% neoverené info: 🙂 ževraj by mal prísť na mesiac 15m Mann a v Nitre bude predstavená 12m SORka, a pozor, NP.
Reply on: d3k0 #12285:

- Co som pocul z vyslielacky, 515 ziadal posilnit dispecer, ktory bol na mieste. Z dispecingu sa ozvalo "515 neposilnime, starosta si to nezaplatil" - takze naco bol v Raci dispecer?
- Vsak to je uplny vrchol tie A, B, C -
1. vcera ludia cakali desiatky minut, a nic neslo.
2. dnes niektori vodici nestali na vsetkych zastavkach... Napriklad 1803 na Smolenickej hoci som chcel ist jednu zastavku. Vsak nemam nic proti tomu, ze by to tam nestalo, ale naco tam je potom ten tercik namontovany?
3. Z akeho dovodu dnes rano nepremavali tie linky opacnym smerom?
4. Nejaky fakt rozumny dispecer dnes uvazoval o tom, ze pocas omse by sa mali tie linky uplne zastavit. Asi zabudol na to, ze sa moze niekto zdrzat a prist o pol hodinu neskor, ale potom mu to nastatie vysvetlili..
5. Nikto nevedel, ze kedy bude premavat linka 96... Takze rano s tym radsej niektori ludia nesli.
6. Co je na tom pravdy, ze sa na obed zhanalo 5 dobrovolnikov na pomoc pri nakladani vozikov? To nemal nahodou niekto zariadit?

d3k0: Ten odchod 6:22 si dobre vystihol 🙂 Keby si isiel z VW-2, tak si mohol ist na 25, ktora ide asi dve minuty predtym z VW-2 🙂
Už som chcel napísať novinku, že DPB zabezpečil dopravu počas 13. a 14.9. celkom na úrovni, len to by som nesmel dnes poobede zavítať do Petržalky. Totiž akonáhle väčšina ľudí z omše odišla, prestala aj fungovať posilová doprava (jediné, čo som videl, bola linka 96). Asi nikoho nenapadlo, že sa ľudia roztrúsili po Petržalke a niekedy budú chcieť ísť domov, ani to, že niektorí šli do centra a ešte pôjdu napr. na ŽST Petržalka na vlak do Viedne. Výsledok? Preplnené spoje liniek 81, 90 a 93... Tu sú ďalšie postrehy:

Škoda, že Račianske vinobranie 2003 nemalo názov "Katolícke račianske vinobranie 2003". To by sa potom včera nestalo, že večer nebol nahradený vypadnutý spoj linky 52 na Východné, hoci pár km ďalej stáli dva prázdne kĺbaky linky B1... A tak ľudia veselo v tej kose čakali pol hodinu na 56ku... Rovnako ani linka 515 nebola posilnená, hoci to dispečer žiadal...
Pozn.: Generálny riaditeľ DPB bol videný na omši a nie na vinobraní, takže to ho evidentne nezaujímalo...
Úspešnejší boli dispečeri pri Technopole, vďaka ktorým linka 506 nakoniec k Technopolu zachádzala 🙂
Pozn. 2: Podľa môjho odhadu, ušetrené vozokm liniek 52, 56 a 65, ktoré jazdili po skrátených trasách, by iste stačili aspoň na jeden spoj linky 515 navyše. Len by si to Rača musela asi vyhádať...
1822 z linky A bola odtiahnutá z Petržky do vozovne Liazkou s akosi priveľmi naolejovanou zadnou nápravou...
Na linke 3 neboli dupláky, ale kačice 😞 (s výnimkou toho poradia, čo robí nejaká 5ka).
1111 pod Novým mostom asi robil ZV pre vozíčkarske linky.
Nech sa na mňa nikto nehnevá, ale napísať na papier, že v dňoch 13. a 14.9. budú jazdiť linky A, B1, B2 a C znamená, že budú jazdiť obojsmerne, v nejakom minimálnom intervale a celý deň. A nie to, ako jazdili... Nehovoriac o nemenovanom vodičovi linky B2, ktorý cestujúcich na zastávke odignoroval a pred nosom im zavrel dvere, alebo na linke C, ktorý zase cestujúcich prišiel vyhodiť s tým, že cestujú zlým smerom...
Čo sa týka nízkopodlažákov, tak 1700, 1701 a 1702 dorazili na ŽST Petržalka neskoro, košický Solaris Urbino 15 č. 3514 šiel pre deti na Mokrohájsku (8.15), č. 3511 spolu s Citybusom šli o 6.45 do DNV (bude aj foto 🙂 ). Košickí vodiči boli ako jediní oblečení tak, ako sa na takúto príležitosť patrí...
Večer som zaznamenal nejaký pokus posilniť linku 61. Videl som tam ďalšie spoje, ktoré robili 2817 a 4808.
Vodič, čo dnes poobede jazdil 37/1 s vozom 1204 je kus vola. Celou cestou zo Záhorskej Bystrice mal stále nejaké pindy, ale keď začal nadávať, že niekto pri OD Lamač nedal znamenie (pričom včera ani dnes to zastávka na znamenie nebola), tak ma fakt naštval.
Odchod linky 21 z VW2 o 06.22 SN je úplne nabitý. Tí, čo nastupujú v DNV majú smolu...
20/21 by mohli byť cez SN v smere do centra aj nejako preložené. ')
Reply on: Andy #12282:
AAAAAALE! Kukni sa na ten voz. ved to je hamba, vsade vo svete maju NP. ved tu plosinu ukradli zp spravy verejneho osvetlenia. Kym chudak invalid vystupi, tak to trva 10minut. Nakladny vytah v nasom dome ide rychlejsie 😛. (aj v póluse je dost pomaly vytah)
MAM HO!!!! IKACA NEVYDARENEHO: (ale ta nasa ex1800 nemala zadne okno, ze ne?)

http://citybus.cz/mesta/gallery.php?akce=ukaz&media_id=109
Reply on: neoplan #12267:
No dufam, ze sa nikdy nedostanes na ziadne miesto v DPB, lebo by si rusil vsetko co ty neopuzivas.
Toma: myslim, ze mal poruchu motora, ale neviem to presne 🙂
Reply on: Andy #12279:
hej 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.