Chcel by som ešte k niečomu. DPB si zaslúži niečo chváľu a to za to, že vymyslel niečo aby dôchodcovia, ktorý majú celý deň čas nezapĺňali vozy v špičke a to dôchodcovský špeciál. Avšak svojou cenovou politikou tento naozaj dobrý vynález, vďaka ktorému by mohli byť busy zaplnené v hluchom období, sa úplne stratil účinku. špecál je od normálneho dôchodcovského na mesiac a prvé pásmo lacnejší len o 35Sk a to je nič. Oveľa viac by to bolo lepšie keby špeciál stál 200,- (možno aj 175,-) a normálny 275,- Myslím si, že by bol hojne využívaný a tiež dodržiavaný, keďže chvalabohu väčšina dôchodcov má zmysel pre dodržiavanie pravidiel.
Čo sa nedá moc povedať o našej generácii. Dnes som v L11 videl ako chalaniskovi(asi 17-18 rokov) podľa jeho tvrdenia vypadla, podľa môjho vypľul žuvačku na zem a kopol pod sedadlo. Najprv som v sebe dusil zlosť ale keď vytúpil na zastávke a usmieval sa ako slniečko na hnoji neudržal som sa a vynadal som mu. Na koniec som mal z toho blbý pocit, keďže bolo na ňom vidieť ako sa ma bojí a to ma mrzelo. Nechcel som mu robiť stresy iba mu prehovoriť do duše. Aj keď predsa nevyzerám nejako strašideľne. Aspoň myslím, avšak nasratý som bol riadne.
Dnes bolo v Novom čase o dôchodcoch v Bratislavskej MHD a mysleli tým trolejbusy po životnosti. Viem, že kradnú z iMHD, ale pri tom nevedia ukradnúť aspoň poriadne. napísali, že máme v evidenčnom stave 197 trolov z toho po životnosti 176. Veď 176 trolov typu 14Tr a 15Tr/M nebolo ani dodaných. Tuším to bolo 156 alebo tak nejak. Zase sa vyznamenali. Nechce im niekto poslať štiplavý mail. Taktiež som sa zabával na uvádzanej životnosti. U autobusov uvádzali 6-8 rokov. No to možno pri tej socialistickej výrobe avšak Praha si chce CB nechať 15 rokov a určite vedia prečo a pritom je to mierne povedané moc nevydarený voz. Ik280 vyraďovali po 9r. Karosy 7XX po 10, K 9XX po 12.
Weigl v článku hovoril, že DPB potrebuje 170 busov a takmer 100 trolov.
galiyosha. No čo sa týka K2S je dôležité, že vyzerajú príťažlivejšie z vonku aj vnútra. Sú pohodlné pre cestujúcich aj vodiča, sú tichšie a menej žerú je v nich zime teplo a v lete príjemnejšie ako iných vozoch. Ja by som bral, keby sa všetky eliny zrekovali na typ K2S či T3S. Už len pre imidž podniku, mesta. Dokonca by som bol za, keby sa aj na T6 dali rovnaké čelá ako na T3S. Keby sa ročne spravilo tak 20 vozov T3 (10tsúprav) tak by to bolo úplne super.
ten 3604 bol aj na Xke? ked som isiel domov, tak akurat isiel okolo rivieri smerom do mesta prazdny, myslim, ze hradil predtym 33, lebo jak sme tam stali, tak z vozovne isla 3172 prave na linku 33
Na veku v podstate nezalezi, zalezi len na kvalite. Napriklad ked sme startovali iMHD, tak tu boli niektore veci v dost zlej kvalite a trvalo nam dlhe mesiace, kym sme sa zlepsili. Lenze od kazdeho noveho iMHDaka uz musime chciet, aby bol taky dobry, akymi sme sa stali za tie roky Preto je to o dost tazsie zacinat teraz ako kedysi.
Mat3j>Intenzivne na sebe pracuj. Bud rob dispecera (vid Jano), alebo rob KVALITNE fotky (ja , Turbo, d3k0), alebo sa uc vozovy park (typci ako Tomas ;-P , frenky, Z...) alebo to lubovolne kombinuj a za rok ci dva mozno aj ty budes adminom iMHD.
Ved neboj, ja som rad, len ako aj ostatni vedia, do niektorych veci netreba ist zhurta, chce to najskor isty cas na sebe pracovat (napr. co sa tyka tvorby sci-fi). Ja zial WAP nemam, cize ak by si sa dohodol s nejakym iMHDakom, co wap ma a pridaval to cez neho, nemam namietky.
D3ko : mohli by sme sa dohodnut ze ti nejaku novinku poslem a ty ju das na web alebo na wap.Nechap to tak ze som otravny ale chcel by som sa nejakym sposobom podielat na tvorbe stranok imhd.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
J
Weigl v článku hovoril, že DPB potrebuje 170 busov a takmer 100 trolov.
galiyosha. No čo sa týka K2S je dôležité, že vyzerajú príťažlivejšie z vonku aj vnútra. Sú pohodlné pre cestujúcich aj vodiča, sú tichšie a menej žerú je v nich zime teplo a v lete príjemnejšie ako iných vozoch. Ja by som bral, keby sa všetky eliny zrekovali na typ K2S či T3S. Už len pre imidž podniku, mesta. Dokonca by som bol za, keby sa aj na T6 dali rovnaké čelá ako na T3S. Keby sa ročne spravilo tak 20 vozov T3 (10tsúprav) tak by to bolo úplne super.