4312 je w stalom zadeleni na 94 cez skolsky rok Novy dekel ma uz asi 4 mesiace (+ -), mal "horenie v motorovom priestore" Matne sa mi zda, ze to figurovalo aj v novinkach v tom case, a myslim, ze to najdes aj v katalogu vozidiel.
Aj podľa mňa je to veľmi skreslená informácia ohľadom jeho nadspotreby.
Môj názor, čo sa týka opravy prevodovky: na prvé "počutie" nemá teraz celkom ideálne nastavenie, motor ide pre každým preradením do značne vysokých otáčok a takmer každú rýchlosť tam "kopne" už na hrane - dosť sa tým obmedzil aj výkon vozu ako takého. Systém VOITH pracuje na princípe elektronického impulzu v závislosti od krútiaceho momentu a otáčok motora (veeeeľmi zhruba)...a keď mu sedíš na motore a počúvaš ho dlšie...nedá sa prepočuť, že prevodovke nie je udávaný správny impulz a preto je pravdepodobná nadspotreba.Ale zatiaľ sú to všetko neoverené údaje.
Bodaj by to uzavreli cele. Alebo este lepsie, nech sa tam vykolaji dajaka tramvaj, ale pre zmenu z Jurajovho dvora. Najlepsie duplak, ktori tam aj strhne vrchne vedenie, rozrazi to potrubie a uplne zablokuje tunel. A najlepsie ihned rano pri vyjazde, este bez ludi.
Darro: info o tej nadspotrebe 4828 som mal od majitela vozu. Aspoň ten vodič čo som s nim kecal potom čo mu odtrhli ten označovač a tým vyhodili systém, tak hovoril, že ho ma prideleny.
Prečo by som mal niekomu zavariť, keď voz má nadspotrebu a to kvôli neschopnosti dielenskych spraviť prevodovku. Veď vodič nemôže za to, že mu motor ide do vysokých otáčok on to nijako neovplyvní.
Ešte som zabudol. V Petržalke boli na zastávkach zrekonštruované reklamné lavičky, z ktorých sa už dlhšiu dobu po zemi váľali len betonové podstavce. Boli natreté, pripevnené nové drevá na sedenie, zabezpečené proti opätovnému rozchádzaniu betónových podstavcov a tým aj váľaním sa lavičiek na zem až došlo k ich úplnej devastácií.
Ak chcete dajte to niekto do noviniek.
Nieco z nedele:
- 4844 minim. po 7. h. ako ZV na niektorej z 83-ek, poradie neviem ( info Darro )
- 2212 okolo 8. h. docasne vypadol na linke 83/5, neskor ho nahradil ZV 4844
- 2938 okolo 18. h. vypadol na linke 83/1, neskor ho nahradil ZV 2004 a napokon 2940
- 2619 okolo 20. h. docasne vypadol na linke 83/10, pretoze musel ist na plnicku, neskor ho nahradil ZV 2004
Vyprava podla poradia:
83: 2938, 2829, 2944, 2820, 2212, 2811, 2825, 2812, N 2818, 2619 M: ZV 4844 /5 a este cosi; ZV 2004 :-)/1 a 10; 2940/1
504: 1822
Len dodam, pre tych, co vcera a dnes neboli na hist. eline:
vcera: X/1 38+135, X/2 104
dnes: X/1 104, X/2 38+135 (prve stvrtkolo, od cca. 12.00); 215 (ostatne odchody)
neviem, nebol som sa pozriet, ale nikde som ziadny oznam nevidel...no a tiez sa mi nezda, ze by pustili 1,5,9 z namestia na obchodnu, ked teraz z namestia idu 4,11,12 do tunela
J: Beriem spat... ja som myslel ze pises o 4928. 4828 nieje najlepsi voz ale ked mal VRAJ taku nadspotrebu tak o tom pochybujem, ja sa na to opytam kompetentnych.
J: Pises neoverene informacie, o tej spotrebe by som moc nehovoril a ked si teraz niekomu nezavaril tak mozes byt rad. 4928 jazdi na linke c.93/10 a ked tam nebol majitel tak ten vodic vie uplne minimum.
Dnes 4828 na zastávke Terno odstavený, kvôli tomu, že mu na zastávke Ševčenkova odtrhli banda mladých a ožralých označovač.
Voz má neustále problémy s prevodovkou a za minulý mesiac nadspotrebu 200l.
4819 ževraj už jazdí, neviete od kedy?
info. vodič.
J
Voz má neustále problémy s prevodovkou a za minulý mesiac nadspotrebu 200l.
4819 ževraj už jazdí, neviete od kedy?
info. vodič.