preblem je v tom, ze v Bratislave je za sucha naplnena kapacita ciest v spicke na, napriklad 80-90%... aj v Skandinavii, aj na Slovensku, vsade ked napadne tolko snehu co napadlo teraz (co malo veru nebolo) tak klesne kapacita kazdej jednej cesty, kazdej jednej krizovatky... pokial je kapacita bezne naplnana na 75%, ked sa jazda vozidiel spomali o stvrtinu, stale nedojde k tvorbe zapch... ale ked je kapacita naplnena nahrane uz teraz, tak kazde malicke spomalenie sa prejavy nekonecnymi narastajucimi kolonami... ono je to zaroven aj dobra ukazka toho, ako bude doprava vyzerat o takych 10-15 rokov ked sa neinvestuje... na dnesnu situaciu neexistuje ziadny recept, vsade na svete 10cm snehu spomali jazdu vozidiel, rozbeh, vacsie rozostupy, a sposobi par nehod... recept je jedine mat nie nahranu naplnenu kapacitu ciest... teda viac ciest alebo menej aut...
otec hovoril, že u nás chumaji idú do križovatky aj napriek tomu, že vidia, že ju neprejdú a blokujú ostatným vozidlám prejazd cez križovatku. Hold, keď každý musí ťahať auto do ulíc aj keď vidí, že počasie maximálne nepraje a potom samozrejme, že následne na to dopláca aj MHD.
Tieto 2 kusy su zakupene za pomoci EU , tender bol na 2 vozidla - cize z toho tendra uz nepride ziadne vozidlo.
Davno davno bol planovany este tender na klasicke 12 M dieslove busy, ale uz sa od toho upustilo/odlozilo na neskor. Teraz by mal prist na rad tender na tbusy , otazne je kedy, nakolko sme zadlzeni vraj az po usi. ?
Max