Zabudol som:
- z 19. na 20. 2 na linke klasicka 504 - 1305
- v stredu 20. 2. na linke 5/13 K2 7075
- z 19. na 20. 2 na linke klasicka 504 - 1305
- v stredu 20. 2. na linke 5/13 K2 7075

, ale da sa tam co-to najst
.



), a zvysne dve su poradove uz len...

. Dnes si akurat na tej 1701 o 19:14 cistil kolesa na konecnej MATADORKE.
. To ked sa pozres na autobus z 4.DP tak to ma kazdy ako okrasu a niektory to maju ako nalepene na papiery hovorim o 49xx uz ich neni vela najhorsie je na tom asi 4907 uz to e.č. ti musi hovorit co je to za rocnik typujem asi 7 rokov pred Jezisom .




Vozidlo je v zabehu.
Celkom fajn Bus.
d3k0
x2xx, x3xx a x4xx - povodne SM 11
15xx, 25xx a 45xx - aj dnes uz vyradene Ikarusy 280 s automatickou prevodovkou
16xx - zajazdove Karosy - bejvavalo, uz je to v Zajazdoch BA
17xx, 27xx - uz vyradene dvojdverove Ikarusy 280.10
2700 - skusobny Ikarus 405
1800 - skusobny Ikarus 417
35xx - SOR B9.5
Rozdiel medzi kolonami je asi taky, ze 1. a 2. sidli vo vozovni Jurajov dvor resp. Trnavka, 3. vo vozovni Krasnany a 4. v Petrzalke. Kazda kolona ma svoje odstavne plochy (napr. prva pri Roznavskej ceste, druha pri Vajnorskej ulici), vlastnu vypravnu, "vlastnych" vodicov.
P.S. "kolona" sa oficialne vola dopravna prevadzka (DP)