Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter6607 #149750:
zaujímalo by ma to, ak to nechceš rozpisovať tu, pošli na mail trolejbus6207@gmail.com, vďaka
Reply on: trolejbus6207 #149749:
Mohol by som ďalšie príhody uviesť, ale radšej nie. Treba dodať azda len to, že nebyť 6608, tak by si dodnes nikto nič nevšimol... A opäť si nevšíma (15Tr08, 6639)... ?
Reply on: Peter6607 #149746:
tak to je prúser ako hrom, predpokladám, že za to postihnutý nebol nikto, inak je ešte stále vedená len ako odstavená, nie ako vyradená(aspoň v katalógu vozov)... ?
Reply on: TomJ #149744:
Shitelisy su spolu z libchavskymi pomstami najvacsie vraky ktore tu mame...
Reply on: 810zssk #149728:
To mas samozrejme pravdu, ja som si len nevsimol, ze pise o zastavke Zochova a nie Kollarovo nám. (kde bus konci a preto by nemalo zmysel opakovane zastavit...)
Reply on: trolejbus6207 #149740:
V 6234 sa prepadli za jazdy cestujúci, až následkom toho bola vyradená. Vodič následne podal výpoveď. ?
Reply on: TomJ #149744:
Točňa na 6604 už premazaná, ide ako nová. Najväčší problém všetkých kĺbových trolejbusov sú teraz totálne zničené tlmiče.
Reply on: patrik24 #149734:
2342 minule neuveriteľne triasol, ten nie je zlomený? Inak mám pocit, že Citelisy sú v dosť hroznom stave, myslel som si, že to sú kvalitnejšie vozy, no mám pocit, že niektoré sú na tom pomaly horšie ako ikarusy.
A inak 6604 vydáva pri jazde veľmi krásne zvuky (pišťanie kĺbu).
Reply on: trolejbus6207 #149742:
ale podotýkam, že to bolo ešte za komančov, čiže časy neporovnateľné s dneškom...
Reply on: Mike #149741:
tak to netuším, v čase keď som jazdil, trolejbusy takéto patálie obchádzali, 9Tr boli v tomto smere v princípe nezničiteľné, séria 14Tr01 mala problém s kasňou a bola upravovaná vo fabrike, zvyšné vozy boli v čase môjho jazdenia v podstate nové vozy, autobusy som si príliš nevšímal, takže netušim, v akom stave jazdili, ale viem, že Ikarusy jazdiace na 39-ine, išli po šiestich rokoch do šrotu a prišli nové
Reply on: trolejbus6207 #149740:
To bolo odjakživa tak, za Tvojej kariéry v Beúse nie? Už aj staré 700vkové krátke karosy (dieslové, v časoch keď boli na plyn iba prvé 3-4 experimentálne) išli bežne do premávky zlomené. Až potom keď mali ísťna STK, alebo ten voz už nebol schopný prevádzky s ľuďmi, tak išiel do šrotu (alebo na generálku..)
Reply on: patrik24 #149738:
to myslíš vážne, že jazdia vozy so zlomeným rámom? to zodpovedným v DPB už vážne drbe? keď nastane kvôli tomu nejaký prúser, kto bude za to zodpovedný, vodič?
Reply on: patrik24 #149738:
4005 hotova 4010 uz odisla a ked sa vrati ide 4007
Reply on: Marek1978 #149737:
Viac ich je aj na Trnávke, v Petržalke na to bolo odstavených pár vozov, dost ich takych jazdi, nie iba 4007
Reply on: trolejbus6207 #149736:
nie aj 4005 bola zlomena a uz by mala byt hotova, takisto 4007 je zlomena
Reply on: patrik24 #149734:
aha, čiže nie neopraviteľne zlomený? ?
Reply on: Mike #149730:
No asi nejaký stroj to strhol..
Reply on: trolejbus6207 #149733:
A vôbec nie je prvý a ani jediný zlomený Citelis (2340).
Reply on: ujo22 #149732:
ani nie po piatich rokoch? však to nie je xxx(samocenzúra) ?
2340 zlomeny ram

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.