Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Neo #16296:
...a nova zastavka Zaluhy v smere do mesta bude pre vsetko okrem 35 presne oproti protismernej zastavke 😉 Lamacska je sice obojsmerna, ale smer k Tescu je prejazdny len pre vozidla stavby 🙂 Inak, zaujima ma, ako dopadnu zastavky ZST Lamac a Pridanky obojsmerne... 😉
Reply on: fobust #16295:

Uz som si to zistil, je to 92/9.
Reply on: Neo #16296:
Aha, ja som to pochopil tak, že už sa jazdí obojsmerne 🙂
Mierne neprehľadná mapa cieľového stavu je tu: http://www.ssc.sk/custom/showpicture.php?img=projekty/D1-BA-Lamacska-StareGrunty_big.jpg
Z Lamača sa nebude jazdiť (úplne) popred TESCO, ale cesta pôjde mierne vľavo od terajšej polohy.
Fobust- podla rozkopanych ciest to bude tak ze na lamacskej bude asi mimo urovnova kriz. A hlavna cesta bude zaluhy-tesco-kriz.Polianky a jednosmerna pripojka(terajsi zaciatok) podjde asi podtym. To neviem. Iste je len to, ze su tam tabule "POZOR!!! LAMACSKA OBOJSMERNA" a ze vysledne nema lamacska ustit tam kde teraz, ale pojde okolo tesca a napoji sa na jednu z tych troch svet. krizovatiek. Vsetko je uz hotove az na tu krizovatku Lamacska-Lamacska. Linky cez lamac tak budu stat rovno pred hlavnym vchodom a na zaluhach pojdu rovno.
Prosim Vas, ktory spoj robi nocak 515? Napr. 501 robi 21/5. Poradte mi prosim, kto viete. Vdaka...
Reply on: Neo #16291:
To sa mi nezdá. Akým spôsobom vychádzajú autá smerom do mesta (ako začína diaľnica). Pešo som tade išiel v utorok a nebola tam spravená žiadna úprava, ktorá by umožňovala prejazd aút - čiže keby aj na Záluhách autá vošli na Lamačskú, nemali by kam dôjsť ...
Dnes tade pôjdem, tak preverím, prípadne pofotím ...
Reply on: Neo #16291:
to bude kolizii....
Reply on: Neo #16291:

Meni sa tym aj premavka linky 30 a 37?
Lamacska je uz oficialne obojsmerna! Uz su tam aj znacky.
Reply on: COLOR #16272:
V Prahe to maju poriesene velmi elegantne. Na niektorych T3R.P nie su kryty nad dverami ani len na stvorhrany, su tam len obycajne rukou otocitelne, hm... no take one 🙂 , takze pokial nemas zastavku priamo pri dome, staci otvorit kryt, zmacknut zelene tlacitko a vystupujes... 😛
3604 prave hradil 50ku,
2212 na 78 (namie100 2513)

...mili Mlynskodolinski studenti (pisem z Auparku - diakritika 0 bodov): to vas tak bavi rozculovat sa nad premavkou 31/39 ? Ked xete, mozem to vytmavit osobne, sem ten princip pisat nexem, aby zas nebolo zle...
Podla mna by si mal vodic zapnut kurenie uz ked je na konecnej a ma odchod za 5min. potom mrzneme jak snehuliaci. 😉
Reply on: Tomáš #16279:
😃 Co uz, podla mna si mal vodic vykurit voz este pred prichodom na linku... ;-D
Reply on: Jano #16282:
trt!!!! Snad rozoznam 1212 od 1219! Tak potom musela vypadnut ta 1212...
Reply on: COLOR #16247:
1816 je cacana uz daky ten mesiac. 1321 ma ten tlak stale blby. Uz mnohokrat preto vynechala dake to kolo...
Jaj a este nieco, 4209 dnesnu noc na VEGETlinke c.515. 😃
Vcera o 13:40 odchadzala 6629 z vozovne Trnavka po prehliadke a udrzbe, nahodou som ju stretol ked som isiel na Bajkalskej. 🙂
Reply on: Jano #16281:
Oprava - na 504 kruzi 1219
Stvrtok:
- asi 2016 ako ZV na linke 83/2 okolo 10. h., neskor ho nahradil 2812
- 2401 okolo 14.30 h. docasne vypadol na linke 83/10, neskor ho nahradil ZV 2625
- 2630 okolo 19.40 h. docasne odisiel z linky 34/5 na plnicku, nahradil ho ZV 2016

Vyprava podla poradia:
35: 3517, S 3000
83: 2825, 2812n, 2627, 2938, 2811, 2813, 2818, 2309, S N 2823, 2401, 2515, 2408, 2814
😞 M: ZV asi 2016/2; ZV 2625/10
504: 1212 (i. frenky)
Reply on: d3k0 #16276:
...a na Ik280 ak sa neotvoria dvere tak treba vykopnut bocne plechy, do Karos sa nesmie kopat lebo by sa rozpadli a v TAM Busoch staci len pockat kym vybuchne motor... 😃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.