si: Ale ja pri L94 stále rátam so skrátením intervalu. Teraz je situácia takáto:
L94 a L93 tvoria nosné linky s prekladom. Majú rovnaké intervaly.
Teraz je 6/7/12 (špička ráno,/poobede/sedlo) L94 jazdí v pohode L93 jazdí, no mohlo by to byť lepšie.
Pri zmene na 5/6/10.
L93 na európskej úrovni. No keby na L94 ostali 18m vozy, vozia vzduch.
A tak tam trebapri tomto intervale 15m vozy. Kapacita zostane zachovaná. Veď si to prerátaj cez hodinovú kapacitu ak rátam 18m voz 150 ľudí a 15m voz 125 ľudí.
Neviem, ale tvoj postoj dosť pripomína: "nikdy sa to tak nerobilo" ? To že neexistovali 15m vozy neznamená, že nemajú svoje miesto v doprave.
Tak by na L97 cez víkend ostal 20min interval s 15m vozom. Veď to je všetko len o správnom nastavení. Predsa nemôže existovať 15m voz NIE, 18m voz ÁNO bez pádneho argumentu. Máš to jedno aký voz dáš, lebo všetko musíš prepočítať na hodinovú kapacitu. Dokonca by si mohol dať aj 12m voz ak dáš správny inetrval. Typickým príkladom je L90 a jej 12m vozy a teraz 18m vozy.
97:1203 ujo vodič neotváral prvé dvere. Viem že mu je zima, ale nemám to rád.
59:4506
81:4949 - má nádhernú dieru na prvom schode druhých dverí. Som zvedavý kedy sa to urve ? potom bude nasledovať ? a na DPB ? !!! -- ?