Reply on: J #20222:
Ak chces vypravovat 15-metrove busy tam, kde dnes chodia klbaky, zakonite potrebujes DLHSIE chronometraze, nakolko tam trva nastup a vystup cestujucich dlhsie. A ked mas dlhsie chronometraze a chces zlepsit interval, potrebujes este viac vozov, ako keby si interval zlepsoval pri klbakoch. Dokaz? Linka 83, pracovny den - konecna Pri krizi po prichode z Ovsista - meskanie 12 minut. Linka 97, nedela vecer - konecna Vysehradsla po prijazde z Ruzinova - meskanie 8 minut. Treba viac dokazov?Okrem toho osobne neverim, ze sa budu 15-m vozy vypravovat len na nejaku linku. Aj 51ku mas SORovu - a preco je tam kazdu chvilu Karosa?
No a mimochodom - keby sa ratalo s katastrofickym scenarom, tak sa v roku 1997 nevyradi x kusov K2 - ved nakoniec to aj podla mojich informacii olutovali. Ale ratalo sa s normalnym scenarom, hoci teraz to vyzera tak, ze sa kvoli nedostatku vozov vypravuju solo vozy tam, kde maju byt supravy, pripadne sa niekedy nieco nevypravi vobec... Podla mna treba aj nadalej pocitat s katastrofickym scenarom. Uz len preto, ze to tu je katastroficke. Pozeral som si pocty dodanych vozidiel za rok od roku 1960 do roku 1992 a ani raz tam pocet neklesol pod 40 kusov (vacsinou to boli cisla vyssie ako 100). Kolko vozov bolo dodanych vlani? 1 kus... A pochybujem, ze taketo cislo bolo v akomkolvek nekatastrofickom scenari predoslych rokov...
Mala otazka na zaver - co ta vedie k myslienke, ze to tu este viac nepojde dolu vodou? Tvari sa snad mesto, ze da peniaze na viac vozokilometrov, ba nebodaj na hrbu novych vozidiel? Nezda sa mi
To že neexistovali 15m vozy neznamená, že nemajú svoje miesto v doprave.
COLOR