Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #221721:
Do centra nie, ale do nejakeho prestupneho uzlu by mat mali. Useknut linku niekde v strede nicoho je blbost a s atraktivnou dopravou to nema nic. Obsluzne linky maju byt vzdy vedene do nejakeho vyznamneho dopravneho bodu a nie koncit pri Horskom parku.
Reply on: david1 #221723:
Myslim si, ze nikto nepovazuje sucasne riesenie 41/64 za vhodne. Snazim sa tu navrhnut riesenia ktore setria kilometre aj vodicov (zrusenim 64) a zaroven zlepsia situaciu pre obyvatelov. Nenavrhujem tu vznik novych nezmyselnych liniek a nevidim teda dovod na nejake utocenie. Ked sa hrame ze chceme podporovat vyuzivanie VHD tak nemozeme prevadzkovat take paskvily ako to co je teraz. Pozyvam ta vyskusat si sucasne fungovanie ze ako dlho by ta to bavilo kym by si presedlal na IAD.
Reply on: Linka41 #221722:
No a preto je tam roky vedená L41. ?
Takže zrušíme dopravu napr.z Rusoviec lebo sú tam "len" rodinné domy.
Reply on: david1 #221721:
S tym rozdielom, ze na tych uliciach v okoli Slavina a Horskeho su rodinne domy a nie sidlisko s minimalne 600 bytmi (len v okoli Terna), narodny archiv, potraviny sluziace aj pre sirsie okolie, skola pre sluchovo postihnutych, skolka, velky hotel, VSVU...
Reply on: Linka41 #221720:
Nemôžu mať všetky ulice v meste priame spojenie do centra.
V okolí Horského parku či Slavína je kopec ulíc s ešte horšou dostupnosťou k MHD ako Drotárska.

Aj ja to mám autom do práce do 10 min. a mhd 40-45 min. s troma prestupmi a nepožadujem preto priamu linku.
Reply on: david1 #221717:
Prestup sice na Budkovej je ale v praxi je snad v 50% zmareny meskaniami (hlavne z 203 v smere z mesta do 41 smer Vozovna) a tym padom neatraktivny. Dalo by sa to riesit garantovanim prestupu (cakanie obmedzene na max 2 minuty) lenze to je ocividne nad schopnosti magoriatu a podniku. Z Drotarskej do centra mesta by to priamym spojom trvalo do 10 minut. Dnes je realita taka, ze to prave vdaka zmarenym prestupom moze byt kludne aj 30 minut. Nechapem preco by Drotarska, kde je podstatne vyssia hustota obyvatelstva (a dalej rastuca s novymi projektami) a je tam aj niekolko verejnych budov a skol, mala mat o tolko horsiu dopravu ako povedzme okolie Budkovej a Cerveneho kriza. Drviva vacsina mojich susedov uz presadla do aut, lebo stratili nervy. Keby existovala slusna alternativa, myslite ze by sa radsej pohodlne za 10 min neodviezli do centra jednym busom?
Reply on: Viko #221718:
pomýlil som sa je tam pre sluchovo postihnutých..

https://zsidrotarska.edupage.org/

Reply on: david1 #221717:
Škola pre zrakovo postihnutých je predsa na Svrčej. A nepočujúci na Kramároch, pokiaľ viem.
Reply on: Linka41 #221716:
Veď predsa preto sa potiahla L41 na Búdkovú, aby bol prestup na nosné L203,207 do centra z centra.

Uvedená obrátka pod Suchým mýtom bola vybudovaná pre zaslepenie SNP a možnosti otáčania turistických busov.

Na stanicu si to pretlačila škola pre zrakovo postihnuté deti, ktoré tam prichádzajú vlakom z regiónu BA.
Reply on: Ike #221696:
Hlavnou motivaciou zachadzok na stanicu podla mna nie je to, ze si niekto mysli, ze prave tam vsetci cestuju ale to, aby 41 obsluzila priamo aspon nejake naozajstne prestupne uzly. Zhodou okolnosti je prave stanica najblizsie obratisko po obsluzeni prestupnych zastavok Hrobonova a Sokolska.

Zaujimave riesenie po pripadnom zruseni 64 by ale mohlo byt potiahnutie 41 na Suche myto miesto stanice. Tym padom by vznikol priamy spoj do centra kde maju obyvatelia Drotarskej a Horskeho parku vsetku svoju obciansku vybavenost (prislusna posta, lekarne, obchody, etc), zaroven by vznikli dobre prestupy smer TrMy na Sokolskej, do Petrzalky na SAV, na trolejbusy na Hodzovom a na elektricky na Suchom myte (obchodnej). Hrbac by nemal problem sa otocit na Sucho, miesto na prestavkovanie sa tam tiez najde a oproti stanici to nie je ani velke navysenie vzkm. Na taketo vedenie by sa podla mna nemohli stazovat ani dochodkyne. ?
Reply on: 810zssk #221714:
No cez deň sa tam ešte teoreticky dá prestúpiť na SL smer Pezinok, aby si nemusel ísť až na Púchovskú alebo Trávnu.
Reply on: TomJ #221712:
V noci je tam co cez den 🙂 Smajlik tam je preto ze sa pytam tak polovazne, nie je to nijaky vazny problem. Na druhej strane nevidim dovod aby tam oficialne nemalo zastavku (na znamenie) vsetko co tam jazdi.
Reply on: 810zssk #221674:
To viem, že je tak pri platbách kartou cez internet. Ja som však písal o novom fyzickom bezkontaktnom termináli v autobusoch Slovak Lines Express na linke z Bratislavy cez Hainburg do Viedne a späť. ?
Reply on: 810zssk #221705:
Mám taký pocit, že keď tá zastávka vznikla, bolo to odprezentované tak, že slúži na to, aby sa cestujúci z Rybničnej do Rače nemuseli voziť cez Pánty, ale prešli by pešo na Vajnorský potok a mali by to spojom kratšie. Nestávala tam totiž ani denná 55, keď ešte existovala. Otázne je, či je pre cestujúcich lepšie viezť sa zachádzkou cez Pánty alebo šlapať peši na VP.
Po ďalšie, čo také tam v noci je, aby tam N55 stála? Alebo podľa smajlíka mám tvoju otázku brať ako iróniu?
Reply on: 810zssk #221710:
Na moste v pohode. Sú tam dva pruhy resp. rovnaké pomery ako pri protismernej zastávke.
Reply on: david1 #221708:
No 65 tam obojsmerne stat nemoze, lebo v opacnom smere tam nie je zastavka a ani ju velmi nie je kde zriadit.
Reply on: Mike #221706:
? ale suhlasim, ze interval 15 minut v poobednej spicke pre "nosnu" trolejbusovu linku je odveci
Reply on: 810zssk #221705:
A prečo L65 iba jednosmerne?
To tam tuším vzniklo ešte keď sa chodili X3 točiť cez nadjazd a späť po tej cestičke pod Vinohradmi.
Reply on: Mike #221706:
?
Reply on: ddenny #221704:
Aj majster tesár sa občas utne ? Dobre, berem späť

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.