V noci je tam co cez den Smajlik tam je preto ze sa pytam tak polovazne, nie je to nijaky vazny problem. Na druhej strane nevidim dovod aby tam oficialne nemalo zastavku (na znamenie) vsetko co tam jazdi.
To viem, že je tak pri platbách kartou cez internet. Ja som však písal o novom fyzickom bezkontaktnom termináli v autobusoch Slovak Lines Express na linke z Bratislavy cez Hainburg do Viedne a späť. ?
Mám taký pocit, že keď tá zastávka vznikla, bolo to odprezentované tak, že slúži na to, aby sa cestujúci z Rybničnej do Rače nemuseli voziť cez Pánty, ale prešli by pešo na Vajnorský potok a mali by to spojom kratšie. Nestávala tam totiž ani denná 55, keď ešte existovala. Otázne je, či je pre cestujúcich lepšie viezť sa zachádzkou cez Pánty alebo šlapať peši na VP.
Po ďalšie, čo také tam v noci je, aby tam N55 stála? Alebo podľa smajlíka mám tvoju otázku brať ako iróniu?
Vydrz ma len dva krat za noc (v case ked ma hodinovy interval). Vacsinu noci sa toci dookola.
Teraz uz tie problemy nie su velmi caste, lebo N53 a N55 su v smere do centra posunute na neskorsi cas, cize sa predlzila prestupna doba. Ale celkovo by si ta N56 zasluzila reformu.
Z mojej skusenosti sa to nedeje takmer nikdy. A dnes to uz ani CP neumoznuje, kedze N56 sa v uvode noci toci nonstop a nemoze cakat kym pride N55 ktora ma podla CP ist 7 minut po nej... V tom case uz N56 musi byt niekde inde.
Veď písali že ako "kompenzáciu" tam dali na špičku 15 min.int.
Dalšia vec je že na L41 sa dá pod stanicou či na Sokolskej prestúpiť z hoci čoho a nieje treba čakať na meškajúcu L64.
Predovsetkym je hanba ze DPB v roku 2017 nie je schopny zabezpecovat prestupne nadvaznosti. Detto N56 na N53/N55. Vodic nadvazujuceho spoja nema sancu tusit ci uz N56 prisla, alebo nie...
inak L41/L64 je praktický príklad, ako zlé politické rozhodnutia demotivujú ľudí cestovať VOD.
Dnes som otestoval L41 z HLST. Na HLST sme nastúpili traja. Na SAV ďalší štyria, na Sokolskej jeden. Dokopy 8 ľudí v buse. L41 išla presne načas. Na Vozovni sme dvaja vystúpili a ja som čakal na L64, kým L41 odišla ďalej (so 6 ľuďmi). Asi za 5 minút došla zmeškaná L64, z ktorej sa vyrojilo asi 18 šomrajúcich ľudí, opakujúcich niečo v zmysle "zase zdrhol?" Pekne mohli čakať na výpeku
Paradoxom je, že keby tam fungoval celodenný garantovaný prestup bez zachádzok na HLST, zrejme by takéto situácie (za predpokladu, že by sa správne vyhodnocovali meškania) nenastávali. Takto nastávajú a pritom v priebehu dňa najexponovanejšom čase.
A to všetko pre to, lebo niekto si myslí, že všetci cestujú na hlavnú stanicu. Pritom z pohľadu špičky je Račianske mýto, Trnavské mýto a k tomu konečná pri nákupnom stredisku a veľkom gymnáziu ďaleko viac atraktívnejší cieľ/zdroj.
ddenny