Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: david1 #221708:
No 65 tam obojsmerne stat nemoze, lebo v opacnom smere tam nie je zastavka a ani ju velmi nie je kde zriadit.
Reply on: Mike #221706:
? ale suhlasim, ze interval 15 minut v poobednej spicke pre "nosnu" trolejbusovu linku je odveci
Reply on: 810zssk #221705:
A prečo L65 iba jednosmerne?
To tam tuším vzniklo ešte keď sa chodili X3 točiť cez nadjazd a späť po tej cestičke pod Vinohradmi.
Reply on: Mike #221706:
?
Reply on: ddenny #221704:
Aj majster tesár sa občas utne ? Dobre, berem späť
Inak ked uz k racianskym nocakom.. tusi niekto preco N55 nestoji na Vajnorskom potoku? ?
Reply on: Mike #221703:
A co 209 s celkom slusnym polovicnym intervalom?
Reply on: david1 #221699:
To "hocičo" je z Trnka iba 204 a 63 s košickými intervalmi ...
Reply on: david1 #221701:
Vydrz ma len dva krat za noc (v case ked ma hodinovy interval). Vacsinu noci sa toci dookola.

Teraz uz tie problemy nie su velmi caste, lebo N53 a N55 su v smere do centra posunute na neskorsi cas, cize sa predlzila prestupna doba. Ale celkovo by si ta N56 zasluzila reformu.
Reply on: 810zssk #221700:
Má výdrž vo vozovni a okolo :10-12 prebehne cez Nobelovu smer Zlaté. Stíhať by to mala v pohode aj s počkaním na N55. Veď ide naprázdno.

Pokiaľ by mi pravidelne zdrhával prípoj tak napísať sťažnosť a nech tam v noci stojí dispečer, keď si nevedia na to urobiť jednoduchý systém.
Reply on: david1 #221698:
Z mojej skusenosti sa to nedeje takmer nikdy. A dnes to uz ani CP neumoznuje, kedze N56 sa v uvode noci toci nonstop a nemoze cakat kym pride N55 ktora ma podla CP ist 7 minut po nej... V tom case uz N56 musi byt niekde inde.
Reply on: Ike #221696:
Veď písali že ako "kompenzáciu" tam dali na špičku 15 min.int.
Dalšia vec je že na L41 sa dá pod stanicou či na Sokolskej prestúpiť z hoci čoho a nieje treba čakať na meškajúcu L64.

Reply on: 810zssk #221697:
Tu bola dohoda že N56 počká na príchod N55 či N53. Takže ak na napr.Hečkovej N56 nieje tak ešte nedorazila a zase by mala čakať na ňu N55.

V praxi sa to však nie vždy deje.
Reply on: Ike #221696:
Predovsetkym je hanba ze DPB v roku 2017 nie je schopny zabezpecovat prestupne nadvaznosti. Detto N56 na N53/N55. Vodic nadvazujuceho spoja nema sancu tusit ci uz N56 prisla, alebo nie...
inak L41/L64 je praktický príklad, ako zlé politické rozhodnutia demotivujú ľudí cestovať VOD.

Dnes som otestoval L41 z HLST. Na HLST sme nastúpili traja. Na SAV ďalší štyria, na Sokolskej jeden. Dokopy 8 ľudí v buse. L41 išla presne načas. Na Vozovni sme dvaja vystúpili a ja som čakal na L64, kým L41 odišla ďalej (so 6 ľuďmi). Asi za 5 minút došla zmeškaná L64, z ktorej sa vyrojilo asi 18 šomrajúcich ľudí, opakujúcich niečo v zmysle "zase zdrhol?" Pekne mohli čakať na výpeku 🙂

Paradoxom je, že keby tam fungoval celodenný garantovaný prestup bez zachádzok na HLST, zrejme by takéto situácie (za predpokladu, že by sa správne vyhodnocovali meškania) nenastávali. Takto nastávajú a pritom v priebehu dňa najexponovanejšom čase.

A to všetko pre to, lebo niekto si myslí, že všetci cestujú na hlavnú stanicu. Pritom z pohľadu špičky je Račianske mýto, Trnavské mýto a k tomu konečná pri nákupnom stredisku a veľkom gymnáziu ďaleko viac atraktívnejší cieľ/zdroj.
Reply on: Dispecer #221693:
Nemas pocit, ze sa daju riesit aj ine ako najdolezitejsie veci?
Reply on: S499.1023 #221676:
Nemáš pocit, že sú aj dôležitejšie veci na železnici, ktoré by bolo potrebné riešiť?
Reply on: S499.1023 #221689:
To boli 'všetky štyri páky' s makcenom na V ?
Reply on: kecho #221688:
a nebolo by praktickejsie presvedcit rovno dvere? ?

chcelo by to generalku, nech otestujem jednu z moznosti 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.