40/61 zatial nema CP leto. Takze je diskutabilne ci tam klesne vyprava. Je vsak pravda ze L40 s 30Tr mavala interval 10min cez leto. Pochybujem teda ze ostane celodenny 7,5 od jula.
Cez leto je menšia výprava tak predpokladám že na leto dajú zopár 27Tr na 33 a potom sa dotiahne 31Tr.. ibazeby to bola rozlúčka ako že ideme vyradiť Solarisy a potom zase zasiahli do premávky
Dobry den . Vie niekto preco večšina autobusov nema funkčnu klimatizaciu ? Platime vela a prezentovali ze mame pravo na primeranu kvalitu sluzieb . Dakujem
od 1. 7. 2024 do 14. 12. 2024 dochádza k mimoriadnej zmene cestovného poriadku. K zmenám dochádza z dôvodu optimalizácie a zefektívneniu cestovného poriadku a minimalizovaniu meškania na tejto jednokoľajovej trati. Na základe komunikácie s ministerstvom dopravy a zhodnotenia obsadenosti vlakov boli vybrané menej vyťažené spoje, ktoré mohli byť zrušené a nahradené vlakmi REX. Redukciou spojov sa dosiahne zníženie prenášania meškania na dalšie vlaky, ku ktorému docházalo vplyvom križovaní jednotlivých vlakov v staniciach.
zrušenie spojov 4341, 4343, 4345, 4357, 4359, 4340, 4342, 4354, 4356, 4358
nové zavedené vlaky
4380 Komárno 21:03 → Dunajská Streda 22:06
4383 Dunajská Streda 22:42 → Komárno 23:47
vybrané zrýchlené vlaky budú nahradzovať jednotlivé zrušené spoje
zrýchlené vlaky budú po novom zastavovať na znamenie aj v stanici Bratislava-Vrakuňa.
Samozrejme, bolo by to na úkor pohodlia väčšiny cestujúcich vystupujúcich na Šafku, ale predsa len tadiaľ L4 premáva len jednosmerne (čiže je nepohodlné dostať sa odtiaľ električkou späť do Karlovky/Dúbravky).
Na Nám. Ľ. Štúra by mohlo byť zriadené nové nástupište pre L4 v smere Jesenského, kde by študenti UK mohli priamo prestúpiť na L1 (prípadne prejsť 5-7 min pešo) a cestujúci k Eurovei by radšej mali presupovať na 29/50/70 pri Moste SNP.
K Eurovey, PrafUK by to bolo o dosť ďalej a predpokladám že by to preplnilo L29 ... A odpadol by príjemný prestupný uzol z linky 4 na 1 smer stanica a 3 smer Petržalka
Ja mám skôr pocit, že keď autá začali jazdiť po Einsteinovej nábrežie sa čiastočne stabilizovalo. No stabilizácia spôsobila to, že sa autá opätovne vrátili (lebo načo ísť po Einsteinovej, keď je nábrežie prejazdné).
Tam hlavne podľa pána primátora malo pomocť zrušenie preferencie električiek v špičke, ktoré blokovali autá v koľajisku. Realita je však úplne inde. Pevné intervaly - autá najďalej blokujú trať, dochádza hlavne pri linke 4 k 2-4min. meškaniam. Ďakujeme.