Reply on: Marcelllooo #99674:
Sú štandardom, ale pre cestujúcich nepohodlné - viď. Trnavské mýto a Hodžovo, aj keď uznávam, že práve v týchto prípadoch je táto forma vhodná.Na každú zastávku električky v Karlovej Vsi, okrem zastávky Karlova Ves v smere do Dúbravky je možné dostať sa úrovňovo. Ešte lepšie sú dostupné električkové zastávky v Rači, ktoré nevedú (vďakabohu) v stredovom páse.
Marcelllooo
Realizacia elektricky nevyriesi dopravu na Nivy, zatialco NS MHD vyriesi aj zapadne casti mesta tym, ze smerom ku Patronke a smerom na DNV budu moct ist aj vlaky a tym, ze sa uvolnia kapacity (aj busy aj financne) nehovoriac o doplnku k MHD. Naopak to neplati.
Re #99663 Martin Fundárek: Velmi spravne - a vyjde ti to tych cca 20% petrzalcanov v pesej dostupnosti. Ja som si dovolil tento zjednodusujuci model, lebo som sa chcel vyhnut hadke o umiestneni zastavok a stanic, ktore doteraz nie su presne stanovene a uvazuje sa o viacerych variantoch..
Nie je pravda, ze NS MHD obsluzi rovnaky pocet cestujucich ako elektricka. K NS MHD budu cestujuci ochotny aj doist, v pripade elektricky budu volit alternativu priameho spojenia. Dovod: rychlost spojenia a doprava do destinacie.