Reply on: Marcelllooo #99516:
Počúvaj ma, ty maľas, už mám dosť tých tvojich účelových manipulácií:1) špecifikuj, v čom je zlé dopravno - uurbanistické riešenie trate, ktorá ešte ani nie je naprojektovaná?
2) V čom bude trať bariérová?
3) V čom bude trať kolízna?
4) Odkiaľ máš údaje o nosných a tiažových dopravných prúdoch v horizonte 2015, 2020, 2030? Voláš sa v skutočnosti Sibylla Sláviková alebo si len na raňajky konzumoval exkrement kráľa Šalamúna.
5) TVOJ nds rieši spojenie Gagarinovou a VrakuňoU? A rieši aj spojenie s Ružinovom, Dolnými Honmi, Karlovou Vsou, Kramármi a Dúbravkou?
6) TVOJ nds bude mať akú pešiu dostupnosť?
Marcelllooo
No a tu je ten pes zakopany.
OTAZKA: Ked bude elektricka obsluhovat len 20% (dobre, povedzme 30%) Petrzalcanov, kto alebo co bude obsluhovat ten zvysok?
Ako bude rieseny dopravny prud Petrzalka - Nivy - Filialka, co je hlavna rozvojova os Bratislavy a buduce obchodne a administrativne centrum Bratislavy?
ODPOVED: Zase len autobusmi. Tak naco potom staviame tu elektricku?
Alebo mas nejaky iny realny navrh?
------
Hej, ludia mohli ist aj 95 -> 83 a to aj robili. Podstatne je vsak ze nepreferovali desatminutovu chodzu za priamou linkou ale prestupovanie s menej chodenim.
------
Pr diverzifikacii a rozlozeni dopravy v case a priestore problem s kapacitou nebude.
A uz vobec nie, ak bude realizovany NS MHD (ale ten skutocny, alebo aspon jeho jedna severojzuna vetva).
Re #99536 intony: Lenze sa ta znovu potom spytam, kolko percent Petrzalcanov vyuzije v takomto modely elektricku a kolko tie ostatne subsystemy? Iste uz tusis ze odpoved nie je pre elektricku priazniva.
Re #99533 intony: Vsetci rozhodne nie a nestane sa to ani naraz. Presun na tento prud je vsak jasny a nespochybnovany nikym,kto sa tym profesionalne zaobera. Vratane magistratu.
Re #99535 Ike: Ja hovorim o topologii, nie typologii sieti. Ale ak je to ekvivalentny pojem, nech je to aj vejar.