Reply on: Emo #99531:
No a tu je ten pes zakopany.
OTAZKA: Ked bude elektricka obsluhovat len 20% (dobre, povedzme 30%) Petrzalcanov, kto alebo co bude obsluhovat ten zvysok?
Ako bude rieseny dopravny prud Petrzalka - Nivy - Filialka, co je hlavna rozvojova os Bratislavy a buduce obchodne a administrativne centrum Bratislavy?
ODPOVED: Zase len autobusmi. Tak naco potom staviame tu elektricku?
Alebo mas nejaky iny realny navrh?
------
Hej, ludia mohli ist aj 95 -> 83 a to aj robili. Podstatne je vsak ze nepreferovali desatminutovu chodzu za priamou linkou ale prestupovanie s menej chodenim.
------
Pr diverzifikacii a rozlozeni dopravy v case a priestore problem s kapacitou nebude.
A uz vobec nie, ak bude realizovany NS MHD (ale ten skutocny, alebo aspon jeho jedna severojzuna vetva).
Re #99536 intony: Lenze sa ta znovu potom spytam, kolko percent Petrzalcanov vyuzije v takomto modely elektricku a kolko tie ostatne subsystemy? Iste uz tusis ze odpoved nie je pre elektricku priazniva.
Re #99533 intony: Vsetci rozhodne nie a nestane sa to ani naraz. Presun na tento prud je vsak jasny a nespochybnovany nikym,kto sa tym profesionalne zaobera. Vratane magistratu.
Re #99535 Ike: Ja hovorim o topologii, nie typologii sieti. Ale ak je to ekvivalentny pojem, nech je to aj vejar.
Ike
uz vobec ti nerozumiem lebo si klamar a vsetko otacas na teba... ved to je uplne jedno ci tam bude elina ci ten tvoj vvvllllaaaakkk... doplnokova autobusova doprava tam bude aj tak... cize snazis sa vykrutit na nespravnom hrobe...
Tvrdi tu niekto ze do petrzalky pojde LEN elektricka a LEN ako jedna radiala? nie! najidealnejsi pripad by bol keby tu bola SIET elektriciek a napajali by sa postupne na jednu radialu, ktora by viedla cez Dunaj...
Rad by som bol keby si citoval cloveka co tvrdi ze elina bude bez doplnkovej dopravy...
to ze z udaju ze pesia chodza sa pohybuje od 4 do 5kmh som si vybral 5kmh nie je klamstvo ale potreby lepsieho zaokruhlovania, a urcite je to mensie "klamstvo" ako tvojich 20%