Reply on: Marcelllooo #99527:
"Ale nemozeme zase podlahnut ani opacnemu extremu, ze z dovodu dogmatickej adoracie elektricky budeme nuteny chodit k nej peso aj pol hodiny."Práve na to sú tie doplnkové linky. Nikto nikoho nenúti ísť na električku pešo.
"Priklad: Z Rovniankovej je to k TERNU cca 12 minut, je to nieco okolo 850 m. Napriek tomu nikto nechodil k 93 peso ale prestupoval z 99 a preto ludia z nasej lokality privitali predlzienie 83 k Technopolu."
Ľudia z vašej lokality mohli ísť aj linkami 68, 92, 95 a prestúpiť na Nám. Hraničiarov (resp. Starohájskej) na L83.
"Ja tvrdim, ze prave diverzifikacia dopravy v case a priestore hlavne za pomoci trolejbusov dopravu v Petrzalke vyriesi minimalne vo vyhlade 2020, investicne a prevadzkovo lacnejsie nez elektricka a zatial ziskam cas a priestor pre ziskanie financnych prostriedkov na iny NS MHD, ak bude potrebny."
Pri trolejbusoch bude problém KAPACITA! Už to tu bolo x - krát omieľané.
Ike
-aky je to tiazovy dopravny prud?
-chcete mat spojenie odvsadial vsade?
- klames KLAMES KLAMES... este raz si pozri moju mapu... mimo dostupnosti je Ovsiste a oblast Dvorov, aj z toho je vacsia cast rodinnych domov, panelaren a matador... dostupnost je minimalne pre 70%..
- ucelovo manipulujes
- vlak je bezbarierovy? bezkolizny? nezavisi to od realizacie?
Keby bolo v petrzalke viac ludi, tak by som vklude uvital aby sa osamostatnila ako Vrutky od Martina v 1990... Bol by svaty pokoj a potom sa pre mna za mna aj zasmradte v tej petrzalke...