Reply on: Emo #99531:
No a tu je ten pes zakopany.
OTAZKA: Ked bude elektricka obsluhovat len 20% (dobre, povedzme 30%) Petrzalcanov, kto alebo co bude obsluhovat ten zvysok?
Ako bude rieseny dopravny prud Petrzalka - Nivy - Filialka, co je hlavna rozvojova os Bratislavy a buduce obchodne a administrativne centrum Bratislavy?
ODPOVED: Zase len autobusmi. Tak naco potom staviame tu elektricku?
Alebo mas nejaky iny realny navrh?
------
Hej, ludia mohli ist aj 95 -> 83 a to aj robili. Podstatne je vsak ze nepreferovali desatminutovu chodzu za priamou linkou ale prestupovanie s menej chodenim.
------
Pr diverzifikacii a rozlozeni dopravy v case a priestore problem s kapacitou nebude.
A uz vobec nie, ak bude realizovany NS MHD (ale ten skutocny, alebo aspon jeho jedna severojzuna vetva).
Re #99536 intony: Lenze sa ta znovu potom spytam, kolko percent Petrzalcanov vyuzije v takomto modely elektricku a kolko tie ostatne subsystemy? Iste uz tusis ze odpoved nie je pre elektricku priazniva.
Re #99533 intony: Vsetci rozhodne nie a nestane sa to ani naraz. Presun na tento prud je vsak jasny a nespochybnovany nikym,kto sa tym profesionalne zaobera. Vratane magistratu.
Re #99535 Ike: Ja hovorim o topologii, nie typologii sieti. Ale ak je to ekvivalentny pojem, nech je to aj vejar.
Ike
-aky je to tiazovy dopravny prud?
-chcete mat spojenie odvsadial vsade?
- klames KLAMES KLAMES... este raz si pozri moju mapu... mimo dostupnosti je Ovsiste a oblast Dvorov, aj z toho je vacsia cast rodinnych domov, panelaren a matador... dostupnost je minimalne pre 70%..
- ucelovo manipulujes
- vlak je bezbarierovy? bezkolizny? nezavisi to od realizacie?
Keby bolo v petrzalke viac ludi, tak by som vklude uvital aby sa osamostatnila ako Vrutky od Martina v 1990... Bol by svaty pokoj a potom sa pre mna za mna aj zasmradte v tej petrzalke...