Reply on: Emo #99531:
No a tu je ten pes zakopany.
OTAZKA: Ked bude elektricka obsluhovat len 20% (dobre, povedzme 30%) Petrzalcanov, kto alebo co bude obsluhovat ten zvysok?
Ako bude rieseny dopravny prud Petrzalka - Nivy - Filialka, co je hlavna rozvojova os Bratislavy a buduce obchodne a administrativne centrum Bratislavy?
ODPOVED: Zase len autobusmi. Tak naco potom staviame tu elektricku?
Alebo mas nejaky iny realny navrh?
------
Hej, ludia mohli ist aj 95 -> 83 a to aj robili. Podstatne je vsak ze nepreferovali desatminutovu chodzu za priamou linkou ale prestupovanie s menej chodenim.
------
Pr diverzifikacii a rozlozeni dopravy v case a priestore problem s kapacitou nebude.
A uz vobec nie, ak bude realizovany NS MHD (ale ten skutocny, alebo aspon jeho jedna severojzuna vetva).
Re #99536 intony: Lenze sa ta znovu potom spytam, kolko percent Petrzalcanov vyuzije v takomto modely elektricku a kolko tie ostatne subsystemy? Iste uz tusis ze odpoved nie je pre elektricku priazniva.
Re #99533 intony: Vsetci rozhodne nie a nestane sa to ani naraz. Presun na tento prud je vsak jasny a nespochybnovany nikym,kto sa tym profesionalne zaobera. Vratane magistratu.
Re #99535 Ike: Ja hovorim o topologii, nie typologii sieti. Ale ak je to ekvivalentny pojem, nech je to aj vejar.
Martin
Venuj sa radšej tomu čomu sa máš, svojmu výboru, svojmu združeniu, písaniu všeobecných záväzných rozhodnutí za obyvateľov Rovniankovej. Okrem iného len v letmom zhliadnutí, t.j. som čítal len útržkovito niektoré odstavce, som našiel 42 gramatických chýb a 23 preklepov. Tak tomu sa naozaj hovorí relevantný materiál.
Martin
P.S: Jedna rada do života. Skús sa oženiť a potom zistíš čo je realita a veľa vecí Ti zrazu bude pripadať ako banalita.