Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #99504:
Takze, kindermafiansky boss a krados autorskeho obsahu, kedze nemas formalne vzdelanie, co si uz opakovane priznal, aka je teda tvoja kvalifikacia neformalneho, najlepsie systematickeho, charakteru? Co ta opravnuje povedat, ze si odbornik na dopravu?

P.S. Sucastou mojho formalneho systematickeho vzdelania je aj teoria sieti a sietova analyza, co su matematicke vychodiska pre dopravny inziniering.
Reply on: Marcelllooo #99494:
http://i31.tinypic.com/91cad2.jpg
nech sa paci... je to robene na rychlo, nie je to seriozna praca a nebudem plytvat vela casu na to, aby som ti spravil nieco, co sa da povedat aj pisomne a vsetci ti to tu hovoria...
Reply on: Marcelllooo #99498:
čím ďalej tým viac ma presviedčaš o tom,že to decko si asi fakt ty (zámerne som nespomenul slovo sopliak),lebo tvrdiť toto čo si napísal,si žiadny súdny človek proste nedovolí.Ak mám byť miernejší samochvála tu tučno zasmrdela...
Reply on: Marcelllooo #99498:
Že to vravíš ty. Podľa toho ako sa vyjadruješ by som na tvojom mieste "Sopliak" o tom vzdelaní trošku pomlčal. Takisto aj o tej "inteligencii" Trojuholníkoveho pravítka ?
Reply on: Marcelllooo #99498:
Tvoje trvrdenia sa nezakladú na pravdivých informáciách.
Reply on: VLK #99506:
Nevhodná je pre svoje zlé urbanistické riešenie a zapojenie do centrálneho úzkeho hrdla pri Trafenej husi... ?‍☠️
Reply on: Marcelllooo #99462:
ja sa chcem opýtať (ako nekompetentný odborník), prečo je električka pre petržalku nevhodná? Táto otázka ma trápi a nenašiel som na ňu doposiaľ odpoveď...
Reply on: intony #99454:
riešenie preferencie krožovatky existuje, ale musia byť na to správny ľudia.... rovnako ako mnoho ľudí hovorilo, že v Považskej Bystrici svetelná križovatka nič nevyrieši, tak teraz hovorí, aké to bolo ľahké... pritom na to stačil odborník v oblasti dopravy, ktorý takéto veci rieši v komplexnejšom zmysle (v Brne riešil viac ako polovicu križovatiek aj s preferenciou MHD a znížením cestovných časov medzi zastávkami cez tieto križovatky o viac ako 15%)....
Reply on: Marcelllooo #99498:
Hej, starší si #ROFL#.
Pozri, sopliak, keby si len nemasturboval nad svojimi výplodmi ale aj čítal, čo ti napíšu ostatní, tak by si vedel, že som ti už dávno odpovedal, hoci som nemusel, lebo ty pre mňa nie si partner - ani svojou kvalifikáciou, ani mierou empatie. Takže pre sopliaka ešte raz: Nemám v tejto oblasti žiadne formálne vzdelanie. Aké máš ty?
Reply on: S499.1023 #99431:
súhlasím, o nič iné mi ani nešlo....
Reply on: intony #99501:
Neviem, nepoznam Brno a tamojsie realie natolko, aby som sa mohol k prirovaniu vyjadrit.

Hadam len tak, ze kazde uzemie je specificke a treba ho riesit samostatne a v suvislostiach. V podobnych pripadoch mozno hladat inspiraciu pre variantne riesenie, nie vsak hovorit, ze je to dokaz moznosti aj inde.
Reply on: Marcelllooo #99494:
Ja by som prirovnal Petržalku z tohto pohľadu k brnenskej Líšni.
Reply on: intony #99497:
Je pravda, ze sa vyjadrujem k Petrzalskej trati, lebo v tomto pripade som dotknuty ucastnik konania.

Trat Petrzalka - Nivy - Flilalka riesi severo-juzny tah, to je aj to, co riesit ma. Je to cca polovica obyvatelov BA. To ze zapado-vychodny tah je nateraz nerieseny je pravdou, ale nie nedostatkom sever-juzneho tahu. Riesenim je tlacit na dokoncenie NS MHD, nie na jeho zrusenie.

A taktiez nemozes mna vinit za to, ze mesto nema dostatok odvahy, aby vyslo s farbou na povrch a verejne povedalo pravdu, ze metro nebude a patricne tak upravilo aj UP. Mestu ide o nieco ine (a uz som uviedol co). NA to, aby to dosiahlo, mlzi a zahmlieva a zneuziva pri tom ocakavania Bratislavcanov po dobrom rieseni dopravy a urbanizmu.

Co sa tyka celomestskych suvislosti - som presvedceny, ze nase navrhy nejdu na ich ukor, ale naopak s nimi ladia. Nezabudaj, ze pri kazdom navhu riesenia musis vykrit aj ich financovanie.
Reply on: S499.1023 #99487:
"Trafená Hus" sa nachádza na Šafárikovom nám., ktoré je pre Marcela nepriateľné pre úzke hrdlo, preto nie hus, ale Dobrá Niva.
Reply on: Solider #99495:
Pocuj sopliak. Nielenze som starsi ako ty, som aj mudrejsi, vzdelanejsi, rozumnejsi a inteligentnejsi (je smutne, ze si ma donutil k takejto sebachvale, ktora je vsak teraz na mieste). Ty si len pubertalny sopliak, ktory sa hra na velkeho a vcirka sa teraz "Igorkovi".

Ak je Igorko "od fachu", nech to preukaze svojou kvalifikaciou, teda systematickym vzdelanim a praxou.

Obavam sa vsak, ze to bude ako v tvojom pripade len vela kriku na zakrytie svojich rozpakov.
Reply on: Marcelllooo #99479:
e #99479 Marcelllooo, to že sa hráš na vlastnom petržalskom piesočku je pravda, lebo tebou preferovaný nosný systém aspoň bez doplnkovej električky nepomôže mne ako obyvateľovi Karlovej Vsi vôbec a tak isto ani zvyšku Bratislavy.
Zasa sa budem opakovať, že ja považujem aj tento smer (Petržalka - Nivy - Filiálka) za potrebný a je len plus, že bude riešený, čím bude vybudované aspoň severo-južné prepojenie.
Ak by sa v budúcnosti realizovalo aj lacnejšie západo-východné prepojenie prostredníctvom rýchlej električky s prestupnou stanicou Nivy, prijímam tento variant.
Lenže, v územnom pláne je stále metro v starých trasách a stále sa s ním počíta. A tým, že sa bude čakať stále na metro a električky ako dočasné riešenie, dosiahne sa ďalšia stagnácia a hlavne nekompatibilita mestského vlaku a električky.
Už sa dávno nebavím o električke v Petržalke ako takej ako nosnom systéme, alebo vyššom subsystéme, ale o celkovom riešení v celom, nie len Petržalskom Meste.
Reply on: Papyr #99493:
Velmi spravne si postrehol uroven tu pritomnych mnohych diskutujucich a z toho prameniacu kvalitu diskusneho fora. Na forum som dosiel s istymi ocakavaniami (ktore som uz specifikoval) a preto tu marnim cas a energiu. Ked pride cas na to, aby som toto forum opustil, ucinim tak bez vahania. Ten cas a moment zatial nenastal.
Reply on: Marcelllooo #99491:
Súdruženko Fester, nie ste mi ani po členky, aj keď ste odomňa možno aj o 15 rokov starší. Ja, aby som získal hlas od ľudu, sa nenabiflím výrazy "dopravná matica", "úzke hrdlo" a tak podobne. Ak sa nevenuješ doprave, nečítaš články a nevenuješ sa problematike, nemôžeš hodnotiť Igorka, ktorý je "od fachu".
Reply on: Ike #99486:
Takze to nakoniec ani nebude GIS a budem si ho musiet urobit ja sam...

Tvrdil som a stale tvrdim, ze v pesej dostupnosti elektricky bude tak 20% petrzalcanov. Je to len hruby odhad.

Nevidim dovod nahradzovat busy elektrickami. Preco by sme to mali robit? Preco by to mala byt vyhoda?

Napojenie elektriciek na existujucu siet nie je vyhodou, ale limitom (oproti busom).

K Dubravke som sa nikdy nevyjadroval, len som odpovedal na priamo polozenu otazku o moznom technickom rieseni.

Dubravka ale aj Karlovka, Ruzinov, Racianska a vajnorska boli dopravno-urbanisticky riesene ako radialne sidliska s elektrickou a tomu bola prisposobena aj kompozicia. Petrzalka nie. Ved porovnavaj porovnatelne.
Reply on: Marcelllooo #99488:
Nuz, ked je diskusne forum IMHD nehodne Tvojej urovne, preco na nom stracas cas diskusiou s mentalnymi i realnymi detmi? Mame slobodu prejavu, ku ktorej patri aj sloboda nenapisat nic!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.