Reply on: VLK #99505:
Je to mozne, ale v BA neaplikovane a bohuzial nateraz sa s aplikaciou ani neuvazuje. Co je na skodu.Re #99506 VLK: Navrhovana elektrickova siet je nevhodna z viacerych dovodov (niektore naznacil intony nizsie ostatne som tu uz opakovane uviedol):
- zle dopravno-urbanisticke riesenie trate
- barierovost
- koliznost
- neriesenie nosnych a tiazovych dopravnych prudov vo vyhlade 2015, 2020, 2030.
- neriesenie spojenia s Nivami, Gagarinovou, Vrakunov a Filialkou
- pesia dostupnost pre cca 20% Petrzalcanov
Re #99511 Ike: Nespravny nakres. Pesia dostupnost ma v standarte 6-8 minut, tj. 500 - 600 m. Pri 10 minutach to je niekde do 750m. Tvoja zona ma sirku vyse 1 km, co je nespravne.
Vysvetlujem si to ucelovou manipulaciou.
intony
Zasa sa budem opakovať, že ja považujem aj tento smer (Petržalka - Nivy - Filiálka) za potrebný a je len plus, že bude riešený, čím bude vybudované aspoň severo-južné prepojenie.
Ak by sa v budúcnosti realizovalo aj lacnejšie západo-východné prepojenie prostredníctvom rýchlej električky s prestupnou stanicou Nivy, prijímam tento variant.
Lenže, v územnom pláne je stále metro v starých trasách a stále sa s ním počíta. A tým, že sa bude čakať stále na metro a električky ako dočasné riešenie, dosiahne sa ďalšia stagnácia a hlavne nekompatibilita mestského vlaku a električky.
Už sa dávno nebavím o električke v Petržalke ako takej ako nosnom systéme, alebo vyššom subsystéme, ale o celkovom riešení v celom, nie len Petržalskom Meste.