Reply on: Ike #99526:
Ja sa netajim tym, ze hajim zaujmy Rovniankovej 14 a dalsich tisicov vlastnikov podlz Chorvatskeho ramena. Nehajime ich vsak na ukor inych casti, ale v sulade s tym, co sa planuje aj pre ne, minimalne nie v kolizii. Nie su to ani skryte zaujmy, ale verejne prezentovane. A to aj tu. A ide nam uprimne o systemove a koncepcne riesenie.
Na vyjadrovanie sa za Dubravcanov alebo kohokolvek ineho nemam mandat. Ak sa k nam pridaju podobni ludia z Dubravky, Karlovky alebo inych casti, potom mozeme zacat tvrdie rypat aj do tychto casti.
A dovod je este jeden a to prozaicky - realne sa ide riesit len jedna takato investicia, prave elektricka do Petrzalky. Ostatene, vratane Dubravky, ostanu nasledujuce roky nezmene, takze ani nie je dovod to momentalne tak intenzivne riesit ako projekt elektricky do Petrzalky.
Marcelllooo
Re #99506 VLK: Navrhovana elektrickova siet je nevhodna z viacerych dovodov (niektore naznacil intony nizsie ostatne som tu uz opakovane uviedol):
- zle dopravno-urbanisticke riesenie trate
- barierovost
- koliznost
- neriesenie nosnych a tiazovych dopravnych prudov vo vyhlade 2015, 2020, 2030.
- neriesenie spojenia s Nivami, Gagarinovou, Vrakunov a Filialkou
- pesia dostupnost pre cca 20% Petrzalcanov
Re #99511 Ike: Nespravny nakres. Pesia dostupnost ma v standarte 6-8 minut, tj. 500 - 600 m. Pri 10 minutach to je niekde do 750m. Tvoja zona ma sirku vyse 1 km, co je nespravne.
Vysvetlujem si to ucelovou manipulaciou.