Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #99207:
Nakolko si doteraz neuviedol svoju kvalifikaciu, az do jej dolozenia budes (mnou) chapany za nekompetentneho sa k veci vyjadrovat.

Fakty, samozrejme, uvadzaj. Ked tak konecne po prvy raz ucinis, budem sa nimi zaoberat.

P.S. Vzajomne pochlebovanie s ostatnymi clenmi kindermafie nie je ani kvalifikaciou ani faktografiou...
Reply on: drome #99203:
Poziadavka kvalifikacie je nielen opravnena ale dokonca dolezita. Preto sa vyzaduje pri prijimani do zamestnania, aby prijimany pracovnik mal predpoklady danu pracu adekvatne a kvalitne zvladnut.

Dalsim dolezitym atributom je poznanie skutocneho stavu veci, ku ktoremu sa niekto vyjadruje.

Vsimni si, ze som netrval na formalnom, ci akademickom vzdelani, ale "iba" na istej urovni systematickeho vzdelania.

Spravne si podotkol, ze toto je diskusne forum, na ktorom sa ma diskutovat. Ale nie je jedno aka je jeho kvalitativna uroven. A, bohuzial, toto forum bolo ovladnute kindermafiou, ktora sice hlasno kricala a osocovala vsetkych vokol, ale ked doslo na lamanie chleba, ukazala sa jej prava podstata. Preto som bol donuteny urobit tento krok, aby sa odfiltroval kukol od zrna.

Podotykam, ze ja sam som laik v doprave a nechavam si radit. A aj na toto forum som prisiel kvoli tomu, aby som svoje nazory konfrontoval, ale nie hocikym a hocijako.

Je tiez dolezite, aby odbornici komunikovali s laikmi a dotknutymi, dokonca by som povedal, ze odbornici by mali len technicky rozpracovat podnety dane laikmi - uzivatelmi. Na druhej strane, aj laici by mali pocuvat odbornikov...

A chcel by som povedat na zaver, ze vzdelanie a kvalifikacia by sa nemali podcenovat, su totiz dolezitou podmienkou a dispoziciou, ktoru ked jej drzitel spravne pouzije, vyusti to k pekny inziniering... Ked su zneuzite, tak k skaredy inziniering...
Reply on: Ámos #99297:
Podstatné je na tom to, že takej SAD-ke je srdečne jedno, či zákazníkov stráca alebo nie, keď má nárok na úhradu prevádzkovej straty + primeraného zisku.
Reply on: Emo #99292:
Tak si električenku nekupuj a cvakaj jednorazové lístky. Električenkou si nekupuješ tú "svoju" linku ale balík služieb DPB.
Reply on: Majo #99290:
Iste, s tým sa dá jedine súhlasiť. Vonkoncom to však neznamená, že jedine SL Regio spasí MHD v Bratislave.
Reply on: Majo #99287:
Nič to, Ike-ovi by určite vyhovovalo, keby nočné spoje chodili o 0:27 a 2:44, aby to vyšlo do SAD-istických obehov a cestovné by sa platilo u vodiča pri nástupe prvými dverami, hlavne že by bol klimatizovaný SOR. Ďakujem, predbežne by som uprednostnil bratislavský systém.
Reply on: Ike #99284:
Hej, aj tarifa a interval sú tam na úrovni 21. storočia...
Reply on: Ike #99283:
Zopakujem tisíci a prvý krát: Požiadaj SAD DK alebo ľubovoľnú inú, aby prevádzkovala MHD v BA za existujúcich dotácií a za existujúcu tarifu. Keď ťa kopnú do riti, preveď zamyslenie.
DPB upraví 14 autobusov Karosa na stlačený zemný plyn:
http://www.busportal.sk/modules.php?name=article&sid=3779
Reply on: Ike #99334:
o nevrlych vodicoch, nezastavujucich na zastavkach a podobne, by ti moj otec mohol hovorit niekolko hodin ?
Reply on: Ámos #99333:
ja im drzim vsetky 4 palce ?
Reply on: Ámos #99332:
o sluzbach pomlcim, kontakt so zakaznikom je tam vsak na vyssej urovni, hoci bol som uz svedkom kedy ma nastvali (vodic na mna frflal - i ked nalejme si cisteho vina, vydal mi kopec drobakov, ktore sa mi z mojej ruky nestastne vysypali rovno do jeho pokladne a pochopitlne sa sami neroztriedili tak ako ich tam on mal predtym 😃 ).. ale aj ine pripady som zazil...
Reply on: Ike #99331:
neda sa po rokoch upadku vsetko napravit za jeden den. momentalne sa zda, ze podnik je na spravnej ceste k uspesnejsej existencii. ?
Reply on: Ike #99331:
ale to ani u SAD DS ci SL.
Reply on: Ámos #99330:
to suhlasim ze to nie je len okolo busov 🙂 len konstatujem ze MHD v BA nie je na takej urovni aka by mala byt - aj sluzby (teda hlavne)... na nove busy som zvedavy
Reply on: Ike #99328:
no to sa zhodneme. ale netoci sa to vsetko okolo busov a okrem ineho busy pre DPB budu coskoro. treba vydrzat.
Reply on: Andy #99323:
Aha a Vepos nič z toho nemá na starosti?

To už neviem, či to bol tmavozelený favorit alebo forman (ktorý Emo spomínal), lebo som to len na okamih zazrel. Každopádne nakladať vrecia s odpadom do osobného auta (favoritu) asi nie je najlepšie riešenie. ?
Reply on: Ámos #99327:
http://www.sadds.sk/img/karosa-c935-interier.jpg co je na tomto interiery zle? interiery mi nevadia, vadia mi vozdila ako take, resp ich udrzba

alebo toto
http://www.sadds.sk/img/karosa-c934-interier.jpg

interier ani nasich karos nie je zly... zle je ze je tam smrad motora, ze tam pistia brzdy tak ze sa to neda pocuvat, ze cely autobus nadskakuje a ze pri kazdom radeni sa rataju zuby... toto je rozdiel medzi SadDS karosami a DPBKarosami..

ano, ani jedny nepatria do 21. storocia ale v SADDS je snaha to aspon zamaskovat

napr toto
http://www.sadds.sk/img/karosa_c934_1+.jpg

a toto
http://imhd.sk/ba/index.php?img=23281&typ=gm

je neporovnatelne
Reply on: Ike #99325:
okrem zrejme mensej poruchovosti mi nova Karosa B 930 nepripada ako vozidlo patriace svojou kvalitou interieru do 21. storočia. Minimalne vtom ze je to VP a rozdiel medzi 700 Karosam je akurat v inych sedadlach.
Reply on: Ámos #99324:
tak najlepsi by bol dobry interval s novymi vozmi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.