Su viacere mozne chapania tohoto terminu. Pre ucely diskusie som s terminom narabal volne, pre lepsie pochopenie navrhovanej idei.
Porovnaj napr. so systemom RER v Parizi, ci so systemom S-bahn vo Viedni.
P.S. Ohladom dovodov proti navrhovanej elektricke do Petrzalky - nastudoval si si uz IZ a zaoberal si sa aj mojou argumentaciu proti? Kde robim chybu? Preco?
Poziadavka kvalifikacie je nielen opravnena ale dokonca dolezita. Preto sa vyzaduje pri prijimani do zamestnania, aby prijimany pracovnik mal predpoklady danu pracu adekvatne a kvalitne zvladnut.
Dalsim dolezitym atributom je poznanie skutocneho stavu veci, ku ktoremu sa niekto vyjadruje.
Vsimni si, ze som netrval na formalnom, ci akademickom vzdelani, ale "iba" na istej urovni systematickeho vzdelania.
Spravne si podotkol, ze toto je diskusne forum, na ktorom sa ma diskutovat. Ale nie je jedno aka je jeho kvalitativna uroven. A, bohuzial, toto forum bolo ovladnute kindermafiou, ktora sice hlasno kricala a osocovala vsetkych vokol, ale ked doslo na lamanie chleba, ukazala sa jej prava podstata. Preto som bol donuteny urobit tento krok, aby sa odfiltroval kukol od zrna.
Podotykam, ze ja sam som laik v doprave a nechavam si radit. A aj na toto forum som prisiel kvoli tomu, aby som svoje nazory konfrontoval, ale nie hocikym a hocijako.
Je tiez dolezite, aby odbornici komunikovali s laikmi a dotknutymi, dokonca by som povedal, ze odbornici by mali len technicky rozpracovat podnety dane laikmi - uzivatelmi. Na druhej strane, aj laici by mali pocuvat odbornikov...
A chcel by som povedat na zaver, ze vzdelanie a kvalifikacia by sa nemali podcenovat, su totiz dolezitou podmienkou a dispoziciou, ktoru ked jej drzitel spravne pouzije, vyusti to k pekny inziniering... Ked su zneuzite, tak k skaredy inziniering...
Podstatné je na tom to, že takej SAD-ke je srdečne jedno, či zákazníkov stráca alebo nie, keď má nárok na úhradu prevádzkovej straty + primeraného zisku.
Nič to, Ike-ovi by určite vyhovovalo, keby nočné spoje chodili o 0:27 a 2:44, aby to vyšlo do SAD-istických obehov a cestovné by sa platilo u vodiča pri nástupe prvými dverami, hlavne že by bol klimatizovaný SOR. Ďakujem, predbežne by som uprednostnil bratislavský systém.
Zopakujem tisíci a prvý krát: Požiadaj SAD DK alebo ľubovoľnú inú, aby prevádzkovala MHD v BA za existujúcich dotácií a za existujúcu tarifu. Keď ťa kopnú do riti, preveď zamyslenie.
o sluzbach pomlcim, kontakt so zakaznikom je tam vsak na vyssej urovni, hoci bol som uz svedkom kedy ma nastvali (vodic na mna frflal - i ked nalejme si cisteho vina, vydal mi kopec drobakov, ktore sa mi z mojej ruky nestastne vysypali rovno do jeho pokladne a pochopitlne sa sami neroztriedili tak ako ich tam on mal predtym ).. ale aj ine pripady som zazil...
to suhlasim ze to nie je len okolo busov len konstatujem ze MHD v BA nie je na takej urovni aka by mala byt - aj sluzby (teda hlavne)... na nove busy som zvedavy
To už neviem, či to bol tmavozelený favorit alebo forman (ktorý Emo spomínal), lebo som to len na okamih zazrel. Každopádne nakladať vrecia s odpadom do osobného auta (favoritu) asi nie je najlepšie riešenie. ?
interier ani nasich karos nie je zly... zle je ze je tam smrad motora, ze tam pistia brzdy tak ze sa to neda pocuvat, ze cely autobus nadskakuje a ze pri kazdom radeni sa rataju zuby... toto je rozdiel medzi SadDS karosami a DPBKarosami..
ano, ani jedny nepatria do 21. storocia ale v SADDS je snaha to aspon zamaskovat
Ike