Reply on: enumaelish #99036:
Mestska zeleznicna je vhodne riesenie pre NIEKTORE casti mesta. URCITE nie Petrzalku. Ale mestsky vlak sa hodi napriklad do Devinskej Novej Vsi, odkial dokaze dopravit omnoho rychlejsie ako autobus (a mozno aj ako elektricka). Alebo tiez take Vychodne - tam sa pouzitie vlaku priam predurcuje.Raca a Vajnory doplacaju na nie prave vhodne umiestnenu stanicu a pri juhuvychodnej (Vrakuna, Podunajske Biskupice) casti mesta som si nie celkom isty konkurencieschopnosti vlakovej dopravy z hladiska jazdnej doby. Odhliadnuc od uplne strasnej "stanice" Podunajske Biskupice.
Dalsia vec je ze musia premavat MODERNE, TICHE, CISTE vlaky, lebo pre vacsinu ludi je vyuzivat vlak na presun v ramci mesta tak povediac nezvyk a niecim ich presvedcit bude treba.
dokonca potom sla cez most spolocny s IAD a aj tie tam mali zuzeny profil na jedno auto a tak museli davat pozor aj na eliny aj na protiiduce auta... tusim tu bola fotka niekde...
Ike
a trocha si protirecis... najprv trolejbusy ako komplexne riesenie a potom zrazu dlhodobe... kazdopadne elektricka ani za svet..
teraz vazne: mal si v minulosti/v detstve nejaku traumu z elektriciek? negativny zazitok?
ad. dvojsecna zbran prave kvoli ludom ako ty... postavia sa draty, nakupia trolejbusy (uplne neefektivne vydavky, ktore mohlli byt pouzite na nieco ine) a ludia ako ty to zacnu presadzovat ako NDS... tym padom sa otvori cesta zahustovaniu vystaby a zatvori cesta plnohodnotnemu NDS akym elina je...
Este mi vysvetli ako moze byt elina nedostatocna?
ked tam mozes mat interval prakticky aj 1min a vzhladom na napojenie na elinovu siet s nou mozes ist z petrzalky hocikam do mesta, narozdiel od tvojho nadvlaku, ktory by musel brat do uvahy aj premavku na trati filialka-osterreich