Reply on: intony #98929:
inak mohli by sme to uzavriet...
pre cestujuceho je vlak to iste co elektricka (v tomto ponimani)... ma to draty, ma to kolaje...
cize 1:1 pre vlak vs elektricka...
vyhodou elektricky je ze sa moze napojit na existujucu siet...
2:1
elektricka vyhrala... ?
Marcelllooo
Uzkym hrdlom je ovela viacej usekov, je to problem v podtstae celej CMO. Vo vseobecnosti plati, ze po radiale sa dostanem rychlo, ale trmacam sa v centre.
Preferencia MHD pred IAD je zatial len nerealizovanym snom.
Vyhrada o minuti historickeho centra je na mieste len ciastocne. Ano - realizuje sa len jedna vetva a nie cely system spolu s centrom, ale realizuje sa vetva, ktora bude kapacitne velmi vytazena. Bude prepravovat do noveho bratislavskeho obchodneho centra a rozvojovych uzemi. Samozrejme ze vybudovanbim niekolkych desiatok sklobetonovych skatul sa zmeni znacna cast funkcie uzemia, o tom je urbanistika. Ze architektonicke prevedenie je nekvalitne a unifikovane, je vecou zlej technickej realizacie.