Reply on: kri #97971:
Suhlasim, riesme aj juh Petrzalky. Systemovo, koncepcne a s ohladom aj na ine casti Petrzalky (a nie na ich ukor).BTW, co je zle na subsysteme, ktory sa napaja na krizovatke Kosicka-Prievozska na existujucu trolejbudovu siet (bars aj vo vsetkych smerovh), prejde cez most Apollo, dalej po Dolnozemskej - Ovsistske namestie, nemocnica Antolska - Jasovska - Vysehradska - Budatinska - Panonska - Novy most - Hodzovo namestie a znovunapojenie na trolejbusovu siet... Ked este urobime stredom jednu os z Dolnozemskej - Ovsistke nam - Kutlikova - Panonska, tak Petrzalku vieme krasne zokruhovat a napojit na celomestsky system...
Navyse ked to nie je jediny subsystem?
kecho
Re #97872 Marcelllooo: lebo ľudia behali cez cestu, aj keď tam bol/je podchod a keď sa prebudoval aj nadjazd na bezbariérový prechod cez cestu, tak do stredu cesty postavili zábradlie.
Re #97873 merice: rovnako kvôli tomu, že ľudia chodia radšej po povrchu ako pod zemou vznikol asi svetelný priechod pri Grasslakovichovom v smere na Palisády, keďže častejšie behali zo/na zastávku po ceste ako podchodom...
Re #97876 Marcelllooo: skutočne? kto chce prejsť krížom, ten to aj spraví - aj keď je to od Rovniankovej véééľmi ďaleko, pozri sa niekedy, ako prechádzajú napriek plotu ľudia zo zastávky Aupark (smer Pe) do Auparku - vlezú do cesty a obídu plot... Ďalší príklad, rovnako ďaleko od Rovniankovej - zastávka EuBa na Dolnozemskej smer Ovsište/Bulíkova. v strede cesty plot a ľudia ho podliezajú... A 2-3 prúdovú cestu považujem za oveľa väčšiu bariéru ako 4 kusy koľajníc
Re #97875 Ámos: ideálne riešenie
Jobhopper chce zakomponovať do električky aj terasy? Je normálny? Veď terasy sú minimálne jedno, ak nie aj dve podlažia nad úrovňou terénu.... Alebo v tom prípade nech berie terasu ako úroveň okolia a keď pôjde elina v normálnej výške vozovky, nech to považuje za plytký tunel vzhľadom k rovniankovej... ? btw. Jama, ktorá vznikne a ktorú označuje domovník ako v "plytkom tunelY" už zrazu nie je bariéra?