Reply on: drink #97977:
Bohuzial tu nejde celkom len o peniaze. Pokial sa postavi tunel Ten-T17 (a to v poslednom obdobi zazneli hlasy ze taka stavba vzhladom na jej predpokladane vytazenie je zbytocne draha), tak nedokaze poskytnut taku kapacitu ako elektricka napojena na mestsku siet. Dovodom je, ze v tuneli budu jazdit aj rychliky a nakladne vlaky (ostatne to je dovod, preco EU vlastne chce tunel dotovat) a tak sa nebude dat zabezpecit nejaky rozumnejsi interval. Pokial ludom v Petrzalke, ktori doteraz mali linky 95 a 93 v takom intervale aky maju teraz nahradite busy vlakovymi supravami co budu jazdit raz za pol hodinu a budu pustat rychliky atd, tak sa vam na to vy... Preto idealnym systemom by bolo prevadzkovanie elektricky napojenej na sucasnu siet a ako doplnok napr. vlakove supravy ako "S-Bahn" do tunela, ktore by tvorili nejake dieselelektricke jednotky na styl potkanov rady 840. Do toho ak by sa zaradila trolejbusovo-autobusova doplnkova doprava (trolejbusmi hlavne vetvy, autobusmi pripoje do vzdialenejsich casti ako rusovce atd, pripadne tam, kam je elektricka zbytocna + vykrytie zahustenia spojov pocas spicky), mozeme mat uzasnu dopravu v Petrzalke, kde bude aj v pripade nudze viac alternativ + bude doprava ekologicka a moderna.
Marcelllooo
Prislusnu zapisnicu domovej schodze si vyziadaj u spravcu toho-ktoreho domu, resp. zastupcu vlastnikov.
Ustanovenia domovej schodze sa riadia ustanoveniami zakona c. 182/1993 Z.z. Su zavazne pre vsetkych vlastnikov daneho domu.
Re #97954 eripmav: Presne tak. Nic ine ani nechcem. Chcem aby bolo uvedene vzdelanie, kvalifikacia a odborna prax tunajsich udajnych odbornikov. A kedze si urcite clovek, ktory ovlada etiketu, isto zacnes od seba.
Tvoja substitucia hodnotenia akreditacnej komisie je irelevantna.
Re #97955 Ik: Nazory na skutocnost, ze sa spolupodielame na rozhodovani sa zrejme lisia. My si myslime ze je dobre, ze sa ich zucasnujeme.
Na jednej strane odborny posudok odborne sposobilej osoby s okruhlou peciatkou, na druhej nepodlozeny nazor istej skupiny elektrickovych nadsencov. Co si myslis, ze ma vacsiu odbornu vahu? Co myslis, ku ktoremu nazoru sa priklonim? A co myslis, kedy budem ochotny prehodnotit svoj nazor?
Petrzalka juh sa nezacne, vzhladom na zavezne stanovisko mesta i mestkej casri, stavat skor, ako bude vyriesena doprava, vratane NS MHD. Presne to aj presadzujeme, aby sa riesilo NS MHD, ktore zvladne aj rozvojove aktivity smerom Petrzalka-juh. Ja presadzujem riesenie dopravy v dlhodobom horizonte. Pozadovanie nerealoizacie NS MHD by bolo nezodpovednym a tvoja namietka by bola na mieste. Kedze vsak ja presadzujem riesenie dopravy a to pomocou NS MHD, tvoja namietka k spolocenskej zodpovednosti je bezpredmetna.
Presne to pozadujeme, aby sa riesilo Petrzalske korzo napriec Petrzalkou po Petrzalskych terasach (ako to dakedy fungovalo) v nadvaznosti na Kanal a lokalne sady/parky a lokalne centra. To je totizto realne mestotvorny prvok, ktory realne zveladia zhodnoti nasu lokalitu a nase domy.
Re #97957 S499.1023: Mylil si sa pred tym a mylis sa aj teraz, tak isto ako sa mylili mnohi pred tebou. Ja si proste budem urcovat kto je partner pre mna do diskusie a za akych podmienok.
Kludne si tu vykrikuj a domahaj sa mojej pozornosti aj nadalej. Ja sam vsak uvazim, ci je tvoj prispevok natolko hodnotny alebo niecim inym natolko zaujimavy, aby som ho odmenil reakciou.
Re #97959 kri: Takze pretoze ty chces, tak sa to musi riesit podla tvojich predstav? Nuz, my chceme nieco ine.
Ale hovoria ti nieco rozne subsystemy dopravy? Ich rozdelenie podla tried?
Jedinym dopravnym subsystemom, ktory v Bratislave je vsade su busy a nie elektricka, ako nespravne uvadzas. Elektricka nie je na Gagarinovej, v Lamaci, Kolibe a Kramaroch, Vrakuni ani v Podunajskych Biskupiciach. Tam sa historicky presadil iny dopravny subsystem, konkretne trolejbusy.