Rad by som konecne uviedol na pravu mieru dve tvrdenia, ktore su minimalne nie uplne pravdive, ak by som ich nemal rovno oznacit za klamstvo.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=3268&idg=1022&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
By ma zaujimalo ako mozete nacierno odstavit autobus vo vozovni bez akehokolvek povolenia. Samozrejme SD11 tam bola odstavena s plnym vedomim vtedajsieho veduceho elektrickovej prevadzky v Krasnanoch. Kedze stala pred elektrickovymi dielnami, myslim ze niet co riesit.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=3156&idg=1022&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=
Tabulu sme dostali od pracovnika DPB, by ma ale zaujimalo, kde sa tabule archivuju. Resp. by ma mozno zaujimalo v koho zbierke tabula chybala, kedze si dovolil nas obvinit, ze bola "zmiznuta". A k tej zhnitej SD11 a famam okolo toho ze putovala do srotu. Ano, vozidlo bolo pocas rekonstrukcie presunute do jamy na juraku, kedze isti dobrodinci nedokazali prekusnut, ze stoji v Krasnanoch a ze by sa tam v zime "pluh neotocil", ktory sa tam mimochodom celu zimu ani neotocil a na mieste kde stala SD11 bola kopa snehu. V sucasnosti je ale autobus s rokom vyroby 1968 a vyrobnym cislom 009 uz na lakovani a dokoncuje sa jeho GO. Tak ze asi nebola tak zhnita ako napr. SM11, o ktorej je ale ticho.
Je mi uz jedno co sa hadze na klub, aj tak zanikol, ale tieto popisky aj napriek mojim urgenciam, ze nie su pravdive, nezmizli...
Myslim ze co sa tyka zachovavania cennych vozidiel, mali by sme tahat za jeden povraz a nie si hadzat polena pod nohy za to, pre aku stranku pracujeme. ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=3268&idg=1022&gi=0&gn=20&gs=e&gsd=
By ma zaujimalo ako mozete nacierno odstavit autobus vo vozovni bez akehokolvek povolenia. Samozrejme SD11 tam bola odstavena s plnym vedomim vtedajsieho veduceho elektrickovej prevadzky v Krasnanoch. Kedze stala pred elektrickovymi dielnami, myslim ze niet co riesit.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=3156&idg=1022&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=
Tabulu sme dostali od pracovnika DPB, by ma ale zaujimalo, kde sa tabule archivuju. Resp. by ma mozno zaujimalo v koho zbierke tabula chybala, kedze si dovolil nas obvinit, ze bola "zmiznuta". A k tej zhnitej SD11 a famam okolo toho ze putovala do srotu. Ano, vozidlo bolo pocas rekonstrukcie presunute do jamy na juraku, kedze isti dobrodinci nedokazali prekusnut, ze stoji v Krasnanoch a ze by sa tam v zime "pluh neotocil", ktory sa tam mimochodom celu zimu ani neotocil a na mieste kde stala SD11 bola kopa snehu. V sucasnosti je ale autobus s rokom vyroby 1968 a vyrobnym cislom 009 uz na lakovani a dokoncuje sa jeho GO. Tak ze asi nebola tak zhnita ako napr. SM11, o ktorej je ale ticho.
Je mi uz jedno co sa hadze na klub, aj tak zanikol, ale tieto popisky aj napriek mojim urgenciam, ze nie su pravdive, nezmizli...
Myslim ze co sa tyka zachovavania cennych vozidiel, mali by sme tahat za jeden povraz a nie si hadzat polena pod nohy za to, pre aku stranku pracujeme. ?
Marcelllooo
Prislusnu zapisnicu domovej schodze si vyziadaj u spravcu toho-ktoreho domu, resp. zastupcu vlastnikov.
Ustanovenia domovej schodze sa riadia ustanoveniami zakona c. 182/1993 Z.z. Su zavazne pre vsetkych vlastnikov daneho domu.
Re #97954 eripmav: Presne tak. Nic ine ani nechcem. Chcem aby bolo uvedene vzdelanie, kvalifikacia a odborna prax tunajsich udajnych odbornikov. A kedze si urcite clovek, ktory ovlada etiketu, isto zacnes od seba.
Tvoja substitucia hodnotenia akreditacnej komisie je irelevantna.
Re #97955 Ik: Nazory na skutocnost, ze sa spolupodielame na rozhodovani sa zrejme lisia. My si myslime ze je dobre, ze sa ich zucasnujeme.
Na jednej strane odborny posudok odborne sposobilej osoby s okruhlou peciatkou, na druhej nepodlozeny nazor istej skupiny elektrickovych nadsencov. Co si myslis, ze ma vacsiu odbornu vahu? Co myslis, ku ktoremu nazoru sa priklonim? A co myslis, kedy budem ochotny prehodnotit svoj nazor?
Petrzalka juh sa nezacne, vzhladom na zavezne stanovisko mesta i mestkej casri, stavat skor, ako bude vyriesena doprava, vratane NS MHD. Presne to aj presadzujeme, aby sa riesilo NS MHD, ktore zvladne aj rozvojove aktivity smerom Petrzalka-juh. Ja presadzujem riesenie dopravy v dlhodobom horizonte. Pozadovanie nerealoizacie NS MHD by bolo nezodpovednym a tvoja namietka by bola na mieste. Kedze vsak ja presadzujem riesenie dopravy a to pomocou NS MHD, tvoja namietka k spolocenskej zodpovednosti je bezpredmetna.
Presne to pozadujeme, aby sa riesilo Petrzalske korzo napriec Petrzalkou po Petrzalskych terasach (ako to dakedy fungovalo) v nadvaznosti na Kanal a lokalne sady/parky a lokalne centra. To je totizto realne mestotvorny prvok, ktory realne zveladia zhodnoti nasu lokalitu a nase domy.
Re #97957 S499.1023: Mylil si sa pred tym a mylis sa aj teraz, tak isto ako sa mylili mnohi pred tebou. Ja si proste budem urcovat kto je partner pre mna do diskusie a za akych podmienok.
Kludne si tu vykrikuj a domahaj sa mojej pozornosti aj nadalej. Ja sam vsak uvazim, ci je tvoj prispevok natolko hodnotny alebo niecim inym natolko zaujimavy, aby som ho odmenil reakciou.
Re #97959 kri: Takze pretoze ty chces, tak sa to musi riesit podla tvojich predstav? Nuz, my chceme nieco ine.
Ale hovoria ti nieco rozne subsystemy dopravy? Ich rozdelenie podla tried?
Jedinym dopravnym subsystemom, ktory v Bratislave je vsade su busy a nie elektricka, ako nespravne uvadzas. Elektricka nie je na Gagarinovej, v Lamaci, Kolibe a Kramaroch, Vrakuni ani v Podunajskych Biskupiciach. Tam sa historicky presadil iny dopravny subsystem, konkretne trolejbusy.