Reply on: Marcelllooo #97926:
Počúvaj, ty splnomocnenec domovej samosrávy (to nie je preklep), TU si nebudeš stanovovať pravidlá, kto a ako s tebou bude komunikovať. Toto NIE JE tovje diskusné fórum. Môžeš proti tomu protestovať, môžeš s tým nesúhlasiť ale to je tak jediné, čo proti tomu môžeš spraviť. Česť!
Marcelllooo
1. Finta je v tom, ze ja som sa dopravneho odbornika ani samozvane nepasoval, vzdy som hovoril ze som laik a vzdy som sa odvolaval na odbornikov, ktorych som tu aj vymenoval.
Som ale koordinator a manazer. To je moja kvalifikacia a to aj robim. Na zaklade dodanych informacii sa viem rozhodovat a povedzme vyberat optimalny variant.
2. Odborny argument ma iste charakteristicke vlastnosti. Ak je jeho sucastou kvantifikacia (cisla), tie nemozu byt dane len tak z brucha. Obzvlast v doprave plati, ze cisla sa ziskavaju na zaklade dopravneho prieskumu, nasledne sa analyzuju a vyhodnotia sa v dopravnej studii.
Preto znakom odbornika je aj to, ze uvedeny postup pozna a ked hodi do placu nejake cisla, tak aj uvedie ako boli ziskane a spracovane.
Len tak do placu hodene cisla mi pripominaju moj velmi oblubeny ftip z rodiny absurdnych:
- Dezo, kolko?
- Dvesto.
- A co dvesto?
- A co kolko?
3. Verejny zaujem ma prednost pred sukromnych za istych okolnosti a zistuje sa to v prislusnych spravnych konaniach. Ja nespochybnujem verejny zaujem riesit dopravu, ani verejnoprospesnost dopravnej stavby.
My presadzujeme taku formu, ktora verejny zaujem naplni a zaroven nebude kolidovat s nasimi pravami, naopak, este prinesie dalsie pozitiva.
Re #97942 intony: Platnost dopravneho znacenia specificky pre isty druh vozidla sa vyznacuje dodatkovou tabulkou E9.
So zvysujucou rychlostou sa zvysuje riziko a preto je nutnost vytvorenia bariery - v Karlovke plotom. V petrzalke je planovanych 60 - 80 kmh.
A na tvoju otazku - vacsou barierou, ci lepsie povedane rizikovy faktor, je elektricka.