Reply on: Majo #97938:
Budapeštianske Combino v ŽIADNOM prípade nemá otočne uložené podvozky, budapeštianske Combino má akurát tak sekundrne vypruženie riešené tak, že umožňuje natáčanie podvozkov o 4°, čo v praxi znamená, že náraz pri nájazde do oblúka bez prechodnice príde o pár metrov neskôr.
AAA
Re #97911 Marcelllooo: Verejný záujem má prednosť pred súkromným za určitých okolností. Potom by sme napr. nemali ani dialnice, ani priemyselné parky.
Re #97926 Marcelllooo: Ani ty si nevyštudoval odbor ekonomika cestnej a mestskej dopravy, takže odborník nie si.
Re #97936 Marcelllooo: Ty na protiargumenty doložené číslami buď nereaguješ, alebo povieš nie je na to štúdia, pracuje sa na tom. Ale za poslanca sa hodíš, to je fakt.
Re #97936 Marcelllooo: Nie si dopravný inžinier, takže si dopravný laik. ?