Reply on: enumaelish #97593:
ze tej prihode neverim, lebo si neuviedol den a cas ako som ta ziadal, aby sme to mohli overit na dispecerovi a rubrike ako sme sa tlacili...Re #97595 enumaelish: neviem, kde si ty odpalil spojenie Dubravka - Safko, ale nevadi.
tr3mp ma samozrejme spojenie centra s Dubravkou vyriesene. A to z Jesenskeho ulice resp. z Kamenneho namestia. Pesia dostupnost na Jesenskeho je minimalna.
tr3mp nie je moj kamarat. Resp. nemozem ho tak nazvat, kedze ani neviem, ci som ho niekedy videl a rozpraval sa snim,...
Re #97596 enumaelish: to ma v materilay, ked sa to preberalo na fore, sme sa nakoniec dohodli, ze by bol lepsi celodenny interval 4minuty.
Okrem ineho aj dnes je ranna a poobedna spicka u elektriciek obsluhovana viac vozidlami. U L9 to je 6min interval v rannej spicke a prevazdka L17 a L7 ako spickove linky.
Obdivujem vsak tvoju schopnost vyjadrovat sa k naplnenie trolejbusov v sedle. V case ked si v skole... Ako si vsak dosiel nato, ze na L201, L202 a L208 by rano stacil 10 minutovy interval, pricom teraz je 6 minutovy to vazne neviem. Si proste diletant.
Re #97597 Marcelllooo:
Zápisnica z domovej schôdze konanej dňa 6.6.2007 na Rovniankovej ulici 14
Konanej dňa: 6.6.2007
Obytný dom: Rovniankova 14, Bratislava
Počet bytov v dome: 107
Počet bytov v osobnom vlastníctve: 101
Počet prítomných vlastníkov: 69
KDE SU TIE TISICKY VLASTNIKOV BYTOV????
davam do pozornosti aj toto:
4. Písomné hlasovanie
Vzhľadom k tomu, že na domových schôdzach sa trvalo zúčastňuje menej ako 50 % vlastníkov a často je potrebné.....
Takze poprosim uviest ine splnomocnenie, ktore ti dava pravo zastupovat tsicky vlastnikov bytov.
Re #97616 810zssk: Tam ide o spotrebu el. energie co sa intervalov tyka. Takze mozno je to len jedna minuta, ale ta robi rozdiel 3 vozidla zatial co rozdiel 10 a 15 minut je rozdiel 2 vozidla. Je to prilis komplikovanô, sam tomu uplne nerozumiem a zda sa ze ty toboz nie.
Mohol by nam prosim niekto fundovany presne vysvetlit o co ide...
AAA
A teraz všeobecne. Napr. cez týždeň aby si naplnil linku 43, tak interval by mala mať aj viac ako 3 hodiny. Lenže pri takom intervale každý pôjde pešo, alebo IAD. A tak je to aj s t-busmi v sedle. Jednoducho pokiaľ interval prekročí istú únosnú mieru, ľudia pôjdu radšej IAD, pešo, alebo nikam nepôjdu. Podľa mňa je 15 minútový interval v sedle na hranici znesiteľnosti, lenže jediné, čo tým ušetríš budú 2-3 vodiči na linku a nejake vozokm, no cena elektrina sa počíta nejak tak, že je najvýhodnejšie mať rovnaký odber počas celého dňa. Teda tvoje náklady klesnú, ale klesnú menej ako keď rovnako znížiš výkon vo vozokm u smradobusov, lebo nafta stojí celý deň rovnako.