Reply on: intony #97570:
Podla mojich info je 8mld bez elektriciek, ale bud jak bud. Mesto nema ani 5 ani 8 mld. Na cely projekt si bude musiet mesto zobrat uver.Otazka: Preco sa mesto sprava fiskalne nezodpovedne?
Re #97574 intony: To sa da riesit dualnym rozchodom, pokial ide o kolajnice. Vacsi problem je ale napajanie a hlavne trafostanice ci menicky (alebo jak sa tomu hovori).
Zatial mi vsak nikto nezodpovedal zakladnu otazku: Preco by to muslea nutne byt elektricka? So vsetkymi nevyhodami (ekonomicka nevyhodnost, centrum ako uzke hrdlo, investicna naroscnost, zabitiee uzemia) a otaznymi pozitivami (napojenie na existujucu siet elektriciek).
Re #97575 merice: To nie je presna informacia. V tunely maju byt dve kolaje. A stredom Petrzalky nema ist len elektricka. Ale nebudu to klasicke vlaky, ale lahke mestske supravy.
Re #97577 intony: Ale mozu tade chodit aj elektricky v pripade napojenia na el. siet. A navyse, v pripade rozsirovania rozchodu na 1,4 metra, Petrzalka uz bude pripravena.
Re #97583 intony: Takto zjednodusene to predsa len nie je.
Marcel ma predovsetkym plnomocenstvo a opravnenie hovorit niel;en v mene svojom, ale v mene dalsich tisicov vlastnikov bytov a obyvatelom dotknuteho uzemia. Navyse nase postavenie je ako priamo dotknutych ucastnikov prislusnych konani. A opierame sa nielen o emocie ale hlavne o odbornu argumentaciu.
Naopak niektori ludia z tohoto fora basnia o elektricke len preto, ze sa im to paci. Navyse v Petrzalke, a mnohi ani v BA nebyvaju...
intony
Napríklad, ak ti pôjdu do Petržalky dve linky v 8 min. intervale, spoločný interval bude 4 min. Ak tri linky v 8 min. intervale, tak spoločný bude 2,7 min.