Reply on: AAA #97048:
? dalsi dokaz, ze sa marcello nema bavit sam zo sebou a predmetne veci dostudovat.Okrem ineho TEN-T7 je v rovine DUŠ a nie je zakomponovana v dopravnom generely, UP. Pre nejednoznacnost efektivnosti takejto stavby nie je sucastou dopravnej politiky mesta, len sa o nej uvazuje ako o moznom rieseni. O jej potrebe nie su presvedceni ani bruselsky uradnici.
Na TEN T17 je vyclenenych 140mil Eur. To staci na elektrifikaciu tarte Marcheg - DNV, vybudovanie zeleznicnej trate na letisko a vystavba dvojkolajnej trate medzi ZST Petrzalka a Rakuskom. Na tunel popod Bratislavu nie su zatial vyclenene ziadne peniaze. Ani statne ani zväzove.
intony
"Elektricka je urcena v centrach miest na lokalnu prepravu, inde na prepravu v ramci mestskych casti."
Prečo by teda Petržalka nemohla mať aj električky aj metro? Keď do Karlovej Vsi a Ružinova by si kľudne nacpal metro, trolejbusy, autobusy a aj električky.
Električky v Petržalke by mohli plniť to, čo by mohli podľa teba plniť výstavbe metra plniť vo zvyšku Bratislavy. A povedz že nie.