Reply on: 810zssk #96858:
Spravne, lebo neni NS MHD. Ked bude NS MHD, ten bude obsluhovat spadovu oblast do noveho mestskeho centra (Mlynske Nivy, Eurovea atd), kde je velka cast zamestnanosti a skol a uvolnene kapacity sa mozu pouzit na zhustenie ostatnych intervalov, pricom usetrene financie sa mozu pouzit na rozvoj existujucej dopravy. Navyse sa vybuduje prva cast skutocneho NS...
Marcelllooo
1. Rozsirenie elektrickovej siete do Petrzalky cez Stary most za 8 mld. s tym, ze sa napoji na staromestske uzke hrdlo s tym, ze so zvyskom MHD sa neurobi nic. (Pripodobnim to, ze si dakto kupi vytuneny motor do starej rozheganej skodovky. Aj keby ju dakto vytunil neviem ako, stale je lepsie si kupit nove XC volvo...)
2. Nechat nech tunel az po Filialku postavi stat a my si postavime iba cast v Petrzalke za naklady nizsie o 2-5 mld. podla rozsahu prac s tym, ze to bude uz jedna vetva odjakziva uvazovaneho NS MHD a s tym, ze bude prepravovat na hlavnej destinacii (ludia do roboty a skol kazdy den) a usetrene peniaze investovat do obnovy a rozvoja existujucej MHD v meste.
Ktore riesenie si vyberies a preco? Ktore je ekonomickejsie a vlastne v prospech MHD v BA?