Reply on: intony #96848:
Konecne to zacinas chapat. Ano, v buducnosti (blizsie nespecifikovanej, lebo momnentalne na to prachy nie su) sa rata presne s tymito dvomi vetvami s centralnym dvojokruhom (!). Kto, kedy, ako a zaco ich vybuduje je dnes nejasne. Ale mame moznost zacat s jednou castou s tym, ze sa pocita aj stym zvyskom - tak zacnime, lebo inak v BA naozaj nikdy nebude nic bliziace sa NS MHD.A preto hovorim a presadzujem tuto variantu, lebo ona jedina ma dlhodoby a strategicky vyznam.
Marcelllooo
1. Rozsirenie elektrickovej siete do Petrzalky cez Stary most za 8 mld. s tym, ze sa napoji na staromestske uzke hrdlo s tym, ze so zvyskom MHD sa neurobi nic. (Pripodobnim to, ze si dakto kupi vytuneny motor do starej rozheganej skodovky. Aj keby ju dakto vytunil neviem ako, stale je lepsie si kupit nove XC volvo...)
2. Nechat nech tunel az po Filialku postavi stat a my si postavime iba cast v Petrzalke za naklady nizsie o 2-5 mld. podla rozsahu prac s tym, ze to bude uz jedna vetva odjakziva uvazovaneho NS MHD a s tym, ze bude prepravovat na hlavnej destinacii (ludia do roboty a skol kazdy den) a usetrene peniaze investovat do obnovy a rozvoja existujucej MHD v meste.
Ktore riesenie si vyberies a preco? Ktore je ekonomickejsie a vlastne v prospech MHD v BA?