Reply on: Marcelllooo #96597:
1a - ja som nehovoril o ničom - ja som reagoval na Váš príspevok ( s chybou, ktoru som nasledne opravil čo si zjavne nevšímate)
Ale sa to tu delí a podstate uniká otázka znie: Prečo je podľa Vás električka barierny efekt "A elektricka urcite nie je to, co by som tam chcel mat. Z dovodov hlukovych, bezpecnostnych, barierovych a dalsich" ,ale na druhej strane nová zástavba už bariernym efektom nieje
2. Tak si to dáme ešte raz:
údžba súčasnej siete + jej prestavba sú ekonomicky nevýhodnejšie, ako údržba súčasnej siete + rekonštrukcia časti súčasnej siete + výstavba novej siete (+ samozrejme jej udržba) . No asi som debil ? ?
zakaznik
"Ked si predstavim ze v buducnosti by som mal ist napr elinou z DNV do PK pri sucasnom stave, tak tam idem asi 2 dni a trepem sa cez mesto"
- Prečo by si, preboha do Pezinku chodil elinou? Stupava - Brnolákovo takisto... Ak aj by aj urbanizácia do r. 2050 prebiehala takým katastrofickým scenárom, ako si načrtol, tak by si tiež použil vlak s nejakým prestupom, nie električku so 140 zastávkami. ?
Momentálny realitný booom nebude trvať viac ako 10 rokov.
Re #96599 Mikimaus: Až mi naskakujú ziomomriavky keď to čítam... To načo bude 5 rokov električka Šafko - Bosákova? Veď potom, sa bude meniť rozchod, či nie? To už ozaj na tých 5 rokov nevydržia autobusy?
?