Reply on: Marcelllooo #95635:
Ak bude po jednej radiále jazdiť jedna linka namiesto troch, bude zvládať nápory lepšie. Tri linky, ktoré na radiálu prichádzajú, totiž podliehajú určitým vonkajším vplyvom, ktoré nie sú rovnomerné, takže dochádza ku kumulovaniu vozidiel (napríklad na Račianskej radiále ide často 6 minút zmeškaná linka 11, za ňou 4 minúty meškajúca linka 5 a načas idúca linka 3, takže za dve minúty prejdú tri linky a potom 10 minút nejde nič). V prípade jednej linky bude nápor pasažierov, zápchy, pomalé jazdy a podobne pôsobiť na za sebou idúce spoje približne rovnako, preto aj keď budú spoje meškať, interval medzi nimi bude zodpovedať plánovanému. Ako je možné, že toto ste sa v aplikovanej matematike a teórii sietí neučili, veď to patrí medzi základy?
Ámos
1. aha. Takze v BB vcase nejazdenia troflov nemali MHD lebo mali len jednu trakciu... V NR, TT, TN, PP,... nemaju MHD. Sorry, uz splietas tretie na deviate.
2. Tak cele Kramare, ministerstva v okoli hl. stanice a centrum je jednoznacne rovnako dostupne ako z Niv.
Ak chces argumentovat tak aspon nepis polopravdy. Do VS komplexu sa dostanes z Hl. stanice L32.
A ty jazdis zo Senca , ze?
SC - DNV - bus - 35min. na nivy plus L21 +25min - Š. Králika. Dohromady 60min.
SC - DNV - vlak - 30min. na hl. stanicu plus pesi presun na SAv (3minuty) plus L21 +17min. na Š. Králika. Dohromady 53 minut. Ak by si vsak siel zo SC rychlikom, tak si v BA za 20min, ci zrychlenym za 22.
Zato v rannej spicke si busom zo Senca v BA od 35 do 50 minut.
3. Nie Ike, ty len nevies pripustit, ze si sa zmylil a MHD v PK v navrhovanom variante je pozitivny krok.