Reply on: Valec #95645:
Ved napriklad Vieden ma symbiozu S-bahnov a regularnych elektriciek, staci chodit obcas do Viedne z Petrzalky....Co sa tyka konkretneho riesenia trate, nejde len o urbanisticke riesenie, ale o konkretne dopravne riesenie v suvislostiach - bezpecnost, hlucnost, nadvaznost na pessie koridory, cyklisticke koridory, regionalne biokoridory atd...
Omyl, vylucenie priechodnosti Vajanskeho - Dostojevskeho nesuvisi ani tak s intervalom elektricky a teda pripadneho semaforu, ale s najazdovou rampou na Stary most, ktora moze mat len isty maximalny sklon a teda tu vznikne fyzicka bariera, ktoru sa neuvazuje nejako podtunelovat, ci inak prekonat, ale sa uvazuje dopravu presmerovat cez Novy most a Appolo...
K lobbynkgovym skupinam. Nie je to celkom tak. Lebo ak bude elektricka - ksefty si rozdeluju miestny poslanci. Ak bude zeleznica, ksefty rozdeluje MDPT, pripadne ZSR...
kecho
pozor, ja som o rušení liniek nič nehovoril - to bola reakcia na nejakú schému, čo sa tu z aposledný týždeň opakovane vyskytla už aspoň 3x... a že čo/koľko by daný človek ňou chcel získať/ušetriť...