A aj prepraviť čo najviac cestujúcich s čo najmenej autobusmi, čiže kvalitu cestovania čo sľubuje DPB už roky ako chce dvihnúť je kravina. Kedže intervaly počítajú tak aby boli spoje narvané. To teda komfort rozhodne neni.
"A čo je pohodlnejšie, stáť v zápche v autobuse bez klímy alebo v aute s klímou?"
Najlepšie a najzdravšie je ísť pešo alebo na bicykli mimo zápchy Pohodlnejšie to určite nie je, takže to v dnešnej spoločnosti nemá šancu, keďže dnes je každý až prehnane pohodlný (alebo sa to volá lenivý?). ? ?
ešte čo sa týka klímy, tak ak budú mať nové autobusy dopytové otváranie dverí, a bude sa využívať, určite sa tým zvýši účinnosť klimatizácie...
a ešte sa znížia náklady na časté opravy dverí...
Kabina je naozaj problem, ale riesitelny. Predne dvere to iste. A interier je dla mna uplne v pohode (az na harmoniku s dierou, ale to je opat riesiltene).. takze ked sa to doladi (upozornujem ze na skuskach bol len prototyp) tak by to mohlo byt fajne
presne tak.. ak by som si mal vybrať v lete ísť a-busom bez klímy a autom s klímou, vyberiem si jednoznačne auto..
Okrem toho netreba zabúdať, že až tak veľa BUS pruhov nemáme, a autobusy preto často stoja v zápchach spolu s autami.. A čo je pohodlnejšie, stáť v zápche v autobuse bez klímy alebo v aute s klímou?
Takže tá malá vzdialenosť medzi zastávkami zas až tak dobrý argument nie je, pretože tu máme aj zápchy, a takisto svetelné križovatky, na ktorých si autobusy často postoja..
vo vlaku sa za deň vymení menej cestujúcich ako v MHD.. čiže na jednu sedačku vo vlaku si za deň sadne menej ľudí, ako v autobuse.. a to má vplyv aj na čistotu tých sedačiek..
čo sa týka sedačiek, aj ja som ZA koženkové... Totiž presne ako tu už bolo písané, bezdomovcov je v MHD strašne veľa... a ako ich tak vídavam sadať si na čalúnené sedačky, je mi z toho zle..
Myslím, že je to sila zvyku, ľudia na Slovensku sú zvyknutí na starú špinavú koženku vo vlakoch, a preto ju už nechcú vidieť... Koženkové sedadlá v autobusoch budú však úplne nové, a ak sa budú aspoň občas udržiavať, určite nedopadnú ako tie vo vlakoch...
Možnosť plastových alebo drevených sedačiek neschvaľujem, vo Viedni sa do nových vozidiel dávajú len plastové, a z osobnej skúsenosti môžem povedať, že sa na tom dobre ničí chrbát..
Koženkové sedadlá majú prakticky rovnakú konštrukciu ako čalúnené, čiže je pod tým poťahom aj ďalšia výplň, takže by sa malo na nich sedieť rovnako pohodlne ako na čalúnených... Okrem toho ak by bola v autobusoch klíma, koženka sa určite lepiť nebude...
Sorry. V ZA mám starých rodičov a tým tých 14 neprekáža vôbec a ani ja som si to nevšimol. To čo im prekáža keď dojdu sem do BA sú meškajúce spoje, alebo ich vynechávanie a tým pádom aj nefunkčné prestupovanie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
enumaelish