Reply on: N/A #92839:
Ja nemám nič v tlačenej forme. Mám koncepciu z mája, kde je zónovanie, a plán dopravnej obsluhy z novembra.K druhej otázke - určite nebude v prvej etape BID úsek Lakšárska Nová Ves - Bílkove Humence zaradený do BID. S rozširovaním BID do Trnavského kraja sa výhľadovo počíta v ďalších etapách.
V prvej etape je možné, že
1. linka bude premávať až do B.H., ale v L.N.V. si budeš musieť kúpiť nový lístok,
2. linka bude končiť v L.N.V. a do B.H. bude, ak Mikuš dá, jazdiť niečo zo Šaštína.
Tretí variant - že linka bude končiť v L.N.V. a z L.N.V. do B.H. bude jazdiť prípojná linka SL - nie je príliš pravdepodobný. To by som videl ako reálne v Doľanoch či Šamoríne.
Martin Fundárek
Trasy liniek sú navrhnuté dobre, ale kapacitne sú sem-tam uletené. Na jednej strane výrazne nadbytočná kapacita v Marianke, Miloslavove či Štefanovej, na druhej výrazne poddimenzované úseky, napr. Modra-Pezinok. Modrania by asi na BID kruto doplatili - do Bratislavy by museli v Pezinku prestupovať a ešte by im v špičke okresali spoje do Pezinka o 40 % - pritom v úseku Vinosady-Pezinok je podľa toho istého materiálu dnes kapacitná rezerva len 14 %.
V pláne som nenašiel, ako bude vyzerať doprava na hraniciach kraja. Viaceré obrázky obsahujú množstvo chýb, sú evidentne odfláknuté.
Ak niekoho zaujíma moje úplné stanovisko, tak je tu:
http://ohny.szm.sk/bid_obsluha_pripomienky.doc
(A teraz nájsť ešte dvoch-troch, aby sme sa mohli vyhlásiť za Združenie samospráv BSK ? )