Reply on: bwd #92781:
A koľko by stál lístok na 2 zóny? (jedna zóna Slovnensko, druhá Rakúsko ?). Inak predpokladám, že ten lístok za 1,70€ je dotovaný, zatiaľ čo ten cez štátnu hranicu už nie, tak preto ten rozdiel.Re #92798 bwd: Aj ja tebe. ?
Re #92838 pepke: Ak si dobre pamätám, tak v Čunove sa kedysi jazdilo obojsmerne len po jednej strane, takže dnešné "opačné" zastávky boli vlastne v smere do Čunova. Po zjednosmernení oboch ramien zostali zastávky na ľavej strane a tam boli aj dosadené prístrešky. Zastávka Čunovo-námestie bola naviac v minulosti výstupná, na súčasnú konečnú bola linka predĺžená až neskôr.
fobust
Vozidlo na fotkách v linku ktorý si uviedol, alebo aspoň niečo veľmi podobné, si viem predstaviť na linke Wien - Bratislava, ktorá by vychádzala z Viedne po trase WLB, S7 až do Petržalky. Prípadne aj do mesta po trase pôvodnej "Viedenskej električky". Nakoľko však WLB má značne kľukatú trasu v samotnej Viedni, muselo by to vozidlo spĺňať profil alebo by sa musela trať upraviť. V Bratislave by to nevidím ako veľký problém, a to aj v prípade že by sa obnovovala pôvodná trasa - pri kladení oblúkov by sa myslelo na veľkosť vozidla, takže jedinou podmienkou by bol minimálny polomer oblúku. Ono kde je vôla, tam je cesta. Nakoľko sa dá "viedenská elekrička" dobre politicky "predať" voličom, tak by to naozaj mohlo byť reálne.