no na prvý pohľad sa mi to zdá neziskové - opravovať poškodené prístrešky a stavať nové len z reklamných zdrojov...iná vec je či sa o ne naozaj stará. No v BA sú prístrešky v celkom dobrom stave, či nie?(myslím JCDecaux)
BA tie pristresky neplati. Zabezpecuje ich firma JCDecaux. Ta ich stava, udrziava (ked ich niekto rozbije, popise), zabezpecuje osvetlenie a tak. Jedine co tam robi DPB je vyvesovanie CP - a vidno to aj na stave - pristresky su jedina sucast MHD ktora nie je totalne znicena. JCDecaux za to moze na pristresky umiestnovat reklamu - z coho zaraba.
Vygoogli si to, premýšľaj alebo čítaj občas Bratislavské noviny ?. JCDecaux je súkromná firma, ktorá zabezpečuje prístrešky, stará sa o ne (čistí ich, opravuje vymieňa skla po vandaloch...) na svoje náklady. Okrem asi 50 tich prístreškov na ktorých nie je umiestnená reklama (napr. zástavka Bulíkova) ale o ne sa stará na základe zmluvy s mestom. A peniaze na túto činnosť získava z reklamy ktorá je umiestnená na zástavke. Takisto má aj tzv. Citylighty po meste a iné. A funguje vo viacerých zahraničných mestách.
mne je jasné, že prístrešok by sa hodil prakticky všade, ale myslím, že v podmienkach BA (predpokladám, že aj finančných), je naozaj mrhanie prístreškami na zastávkach typu Čunovo a pod. Alebo aj napr. na zastávke Jesenského (tam, kde stojí len L17), i keď v centre by to asi malo vyzerať čo najlepšie...
V tej obsluznosti nie su zobrazene a zaratane spoje zacinajuce v inych krajoch. Napriklad Trnava - Modra - BA.
Ono aj tak busy v relacii Modra - Pezinok plne nechodia. Naplnaju sa az v Pezinku.
Mozno by bolo dobre doplnit plan aj vytazenostou jednotlivych smerov.
A co sa tyka slabej odbronosti teoretickej casti, plan nie je robeny pre odbornikov ako si ty ale pre posrancov mesta/kraja. Tak aby aj oni pochopili...
Comu vsak nerozumiem, je preco skleneny pristresok v dorbom stave (aspon ked som chodil do Cunova bol) menili za iny. Radsej mohli dat pristresok tam kde nie je a stava tam vela ludi. Napr. zastavka Budatinska pre L93.
je to z dovodov priestorovych a majetkopravnych. Zastavka pred konecnou pristresok nepotrebuje. Nikto nebude cakat na bus s 20 minutovym intervalom na vzdialenost, ktoru pesi prejde za 10 min.
A koľko by stál lístok na 2 zóny? (jedna zóna Slovnensko, druhá Rakúsko ?). Inak predpokladám, že ten lístok za 1,70€ je dotovaný, zatiaľ čo ten cez štátnu hranicu už nie, tak preto ten rozdiel.
Re #92838 pepke: Ak si dobre pamätám, tak v Čunove sa kedysi jazdilo obojsmerne len po jednej strane, takže dnešné "opačné" zastávky boli vlastne v smere do Čunova. Po zjednosmernení oboch ramien zostali zastávky na ľavej strane a tam boli aj dosadené prístrešky. Zastávka Čunovo-námestie bola naviac v minulosti výstupná, na súčasnú konečnú bola linka predĺžená až neskôr.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
810zssk
http://spravy.pravda.sk/viedensku-elektricku-zastavila-zelezna-opona-f4n-/sk_regiony.asp?c=A080105_043354_sk_regiony_p04