Reply on: 810zssk #92693:
Ale bol v tom chaos. Lebo minulé roky šli 5xxv normálnych časoch čiže klasika a k nim sa pridali dáke tie denné linky ktoré ich dopĺňali. A teraz okrem nočných behali aj denné, teda aspoň tak informovali dvojaké vývesky, že budú premávať linky 93,95,212,5,10 a 14 a k nim ešte aj nočáky N93 a N95. Na čo potom čakali tí ľudia o 22 na Šafku na nástupišti dennej 95? Ešte si myslím, že na Šafku by mali vylepiť dáku mapku Šafka s vyznačením zastávky N95 v smere do Petržalky, lebo ľudia majú stále problém to nájsť.
fobust
No viem že sa zvažovali viaceré finálne dizajny toho vozidla, ale mohli predsa predstaviť v odobrných časoposoch alebo novinách štúdiu, návrh, predstaviť koncepciu a poskytnúť aspoň hrubý náčrt toho čo si predstavujú. Kukni napr.
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1991-01-09_Kurier.jpg
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1991-07-18_Krone.jpg
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1992-12-18_Krone.jpg
SGP tu predstavuje rôzne návrhy ULFu. Prečo si Schadefabrika nechce takto budovať prestíž? Žeby to bolo tým, ako laická aj odborná verejnosť sprdla šerbel 14T?