Ale bol v tom chaos. Lebo minulé roky šli 5xxv normálnych časoch čiže klasika a k nim sa pridali dáke tie denné linky ktoré ich dopĺňali. A teraz okrem nočných behali aj denné, teda aspoň tak informovali dvojaké vývesky, že budú premávať linky 93,95,212,5,10 a 14 a k nim ešte aj nočáky N93 a N95. Na čo potom čakali tí ľudia o 22 na Šafku na nástupišti dennej 95? Ešte si myslím, že na Šafku by mali vylepiť dáku mapku Šafka s vyznačením zastávky N95 v smere do Petržalky, lebo ľudia majú stále problém to nájsť.
tak by si bol vyhlaseny za obet v teleizii by prebehlo par sotov a v uhorkovej sezone by sa k tebe obcas vratili ze vysetrovanie nie je este uzavrete, ty alebo tvoja rodina (podla nasledkov) by dostali nejake odskodne a bolo by.
Pokiaľ je systém podvozku už patentovaný, tak nie je dôvod ho utajovať. Pokiaľ ešte patentovaný NIE JE, tak ho môžu utajovať. Je problém s patentovým úradom?
To se ale přeci vůbec nevylučuje. Já nevím, proč tomu tak je. Lancia taky představila projekt Delty již před rokem. Naopak jsou automobilky, které ukazují až finální produkt na výstavách.
Co je mi známo, je na 15T patentován systém podvozků. 380 není ničím výjimečná. Třeba proto 15T zveřejnit nechtějí. 14T byla na internetu taky dávno před tím, než ji vůbec začali ve Vítkovicích kutat.
A prečo potom Schadefabrika má na svojích stránkach mašinu radu 380 v nákresoch? Prečo SGP prezentoval ULF ešte než začali vôbec jazdiť prototypy? To sú tam úplne sprostí?
Krvavo rozčulujem? Heh, vymysli ešte nejakú perlu. ? Schadefabrika nechce reklamu? Niekto tam zmazal Schadelogo? To je tramvaj predmetom štátneho utajenia? Z verejných peňazí sa ide kúpiť 250 vozidiel a to ani nesmieme vedieť ako budú vyzerať? To sa aj na západe robí bežne? Myslím že všade skôr vozidlá prezentovali ešte pred samozným nákupom, dokonca aj keď išlo o úplne nové typy. Napr. ULF bol prezentovaný roky predtým než sa začali dodávať veľké série. Prečo Schadefabrika drží všetko v tajnosti?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
No viem že sa zvažovali viaceré finálne dizajny toho vozidla, ale mohli predsa predstaviť v odobrných časoposoch alebo novinách štúdiu, návrh, predstaviť koncepciu a poskytnúť aspoň hrubý náčrt toho čo si predstavujú. Kukni napr.
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1991-01-09_Kurier.jpg
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1991-07-18_Krone.jpg
http://www.mp-video.at/ULF/Presse/GROSS/1992-12-18_Krone.jpg
SGP tu predstavuje rôzne návrhy ULFu. Prečo si Schadefabrika nechce takto budovať prestíž? Žeby to bolo tým, ako laická aj odborná verejnosť sprdla šerbel 14T?