Celkom dobra stranka....az na jedno:
chudak turista, ktory sa rad prevaza mhd, sa z mapiek, ktore uvadza tato stranka asi velmi nedozvie, aka mhd premava napr. k Zupnemu namestiu. Pretoze na jednej mape su zobrazene ulice bez oznacenej trasy tej ktorej linky a na tej druhej mape trasy liniek a zasa len nazvy zastavok. Ako ma chudak vediet na akej ulici je zastavka Krizna? Teda z tejto stranky asi sotva!
chudak turista, ktory sa rad prevaza mhd, sa z mapiek, ktore uvadza tato stranka asi velmi nedozvie, aka mhd premava napr. k Zupnemu namestiu. Pretoze na jednej mape su zobrazene ulice bez oznacenej trasy tej ktorej linky a na tej druhej mape trasy liniek a zasa len nazvy zastavok. Ako ma chudak vediet na akej ulici je zastavka Krizna? Teda z tejto stranky asi sotva!
fobust
Prakticky však môžem povedať, že cestovanie po meste IAD je na neporovnateľne vyššej úrovni ako cestovanie MHD. Výnimku tovoria možno tramvaje napr. na Račišradiále, kde je cesta tramvajou v rannej špičke rýchlejšia ako cesta IGK. Lenže na množstve dopravných tokov je miesto kapacitnej tramvaje nekapactiný autobus alebo trolejbus (síce s intervalom 3 až 4 minúty), ale NIE JE rýchlejší ako cesta autom v tom istom smere, tak prečo ním cestovať? Sieť električiek by mala byť v Bratislave oproti dnešnému stavu minimálne dvojnásobná a električka by mala byť skutočne preferovaná. Verím že medzi súčasnými autobusovými a trolejbusovými linkami je dosť adeptov, ktoré by sa oplatilo z hladiska dlhodobých prevádzkových nákladov nahradiť dopravou koľajovou.