Greenpeace a zelení, platení ropnou, plynovou a naftovou lobby z Rakúska aj odinakiaľ, sú so svojimi dementnými vrtuľkami, povinným výkupom pseudoekologickej elektriny z alternatívnych zdrojov a podobnými vyfikundáciami v skutočnosti najväčší škodcovia ekológie.
hej ? To sa dopravný nárast rieši obmedzením tej hromadnej. To kto ich učil ? A čo si myslia ? Že keď to potiahnu na tri jazdné, zrušia jedny z mála rozumných bus pruhov v meste, tak že sa vyrieši celá doprava oblasti ? Kulové, za rok a pol je to tam, kde to bolo.
To aj ja viem vychŕliť takéto jednorázové riešenia. S takýmto dopravným projektantom by som vyrazil dvere, ani šuflíky by som mu nedal šancu vypratať.
Zvieratká nedorobené. Čistá genocída akéhokoľvek potenciálu.
Imho tam iný dôvod naozaj nebude, aj si to viem ten ich zámer živo predstaviť, chápem, že situáciu musia nejak riešiť, len toto je totálna neúcta k ich predchodcom, ktorí asi vedeli prečo tam bus pruhy dávajú. Ich funkcia na Prievozskej je nezastupiteľná.
Chcelo by to petíciu (občania). V trolíkoch sa tadiaľ musí previezť viac ľudí ako v autách a Drozd na občanov dá - by tým inžinierom mohol tresnúť poriadnu po prstoch nech si nabudúce 2 x rozmyslia čo budú kresliť.
Celkom dobra stranka....az na jedno:
chudak turista, ktory sa rad prevaza mhd, sa z mapiek, ktore uvadza tato stranka asi velmi nedozvie, aka mhd premava napr. k Zupnemu namestiu. Pretoze na jednej mape su zobrazene ulice bez oznacenej trasy tej ktorej linky a na tej druhej mape trasy liniek a zasa len nazvy zastavok. Ako ma chudak vediet na akej ulici je zastavka Krizna? Teda z tejto stranky asi sotva!
Nič sa nepresúva, to sa iba plánuje križovatka Jarabinkova - Prievozská - Ružová Dolina na semafory a okrem toho sa každý voľný kus v okolí zastavá nejakým mrakodrapom, tak to tam tak vyšlo projektantom lepšie, keby sa zastávky popresúvali a popreskupovali.
Asi preto, aby sa mohli zrušiť BUS pruhy, aby mohli byť pred križovatkou tri pruhy a aj za križovatko tri pruhy. Keby v pravom pruhu ostala zastávka a v nej nedajbože autobus alebo trolejbus, tak by sa zacpala križovatka autami, lebo by sa z troch pruhov museli zlievať do dvoch. Iste si to vieš predstaviť. V navrhovaných polohách sa asi dá spraviť zastávková nika.
Povie mi niekto prosím jeden rozumný dôvod, prečo sa presúvajú zastávky na Miletičova - Prievozská ?
To tí projektanti projektujú aby reč nestála ? Kde majú popísané dôvody týchto zmien ? Imho sú absurdné.
Prakticky však môžem povedať, že cestovanie po meste IAD je na neporovnateľne vyššej úrovni ako cestovanie MHD. Výnimku tovoria možno tramvaje napr. na Račišradiále, kde je cesta tramvajou v rannej špičke rýchlejšia ako cesta IGK. Lenže na množstve dopravných tokov je miesto kapacitnej tramvaje nekapactiný autobus alebo trolejbus (síce s intervalom 3 až 4 minúty), ale NIE JE rýchlejší ako cesta autom v tom istom smere, tak prečo ním cestovať? Sieť električiek by mala byť v Bratislave oproti dnešnému stavu minimálne dvojnásobná a električka by mala byť skutočne preferovaná. Verím že medzi súčasnými autobusovými a trolejbusovými linkami je dosť adeptov, ktoré by sa oplatilo z hladiska dlhodobých prevádzkových nákladov nahradiť dopravou koľajovou.
To máš pravdu, že do cestnej infraštruktúry ide oveľa viac ako do MHD, ale hentie príklady rozhodne neznamenajú, že mesto má nejakú koncepciu, že preferovať IAD. Podľa mňa ak je tu nejaká filozofia, tak jedine taká, že sa ide sabotovať celá doprava v BA, okrem riečnej hádam. Apollo tu malo byť už dobre dávno a psotaivli si ho ako pomník, aby sa na primátora a spol nezabudlo. Prístavná sa nerozšírila ako miesto, kde nás najviac páli, ale že tam na to bolo miesto a bolo to najlacnejšie. a navyše po Twincity, gumonke, Cvernovke a všetkých BC na Nivách bude kolabovať aj Prievozská aj Prístavná 4 pruh. Nábrežie v smere do mesta problém ani z ďaleka nevyriešili, kolóny sú tam aj naďalej, akurát oproti pôvodným dĺžkam trocha menšie, ale lieviky ďalej ostali. V smere von z mesta to bola kompenzácia pre CSS pri tuneli (pomáha aj busom - MHD), ktorá na bratislavské pomery celkom preferuje eleltričky idúce do a z tunela.
Teda zhrnuté, tento prínos stavieb na celkovú dopravnú situáciu v Ba je asi ako nákup 51 sorov v rokoch 2000 - 2007 a 6 25Triek 22 solarisov v 2006 pre našu MHD.
To je pravda, ale stále ide viac peňazí do cestnej infraštruktúry ako do verejnej dopravy. Most Apollo, rozšírenie Prístavnej a aj Račianskej, nedávne rozširovanie nábrežia v oboch smeroch, teraz tie úvahy o rušení BUS pruhov. A čo socka? Čo sa za ten čas do nej investovalo? Od roku 1998 sa nekúpil jediný kĺbový autobus. Zrušil sa nákpu 6 ks 25 Tr na DD. Trolejbusy na DD je iba poltické rozhodnutie, prevádzka linky 133 je vyhadzovanie peňazí. 33ka nemá stále dobrý prestup a ani mať nebude, hlavne že pribudne jeden jazdný prhuh na Molecovej. Nestavajú sa žiadne nové trate, obmedzujú sa výkony, dražie cestovné, prakticky sa tu likviduje nočná doprava idiotskou tarifou. V noci ma cesta autom stojí rovnako ako cez deň, prečo je to u socky inak?
Filozofia mesta nie je podpora IAD, lebo sa nestavajú nové cesty, jestvujúce sa nerozširujú, križovatky sa neprebudovávajú na mimoúrovňové, územný plán je iba sci-fi, na ktoré sa môžeme tešiť že raz snáď bude zrealizované všetko, čo je v ňom, ale niekto nevie kedy, prečo, ako a za čo.
Ja mám pocit že filozofou mesta je podpora IAD, ale pre istotu tvrdia (ne)kompetentní že ich zájumom je MHD, ale to tiež iba preto, aby čo najviac ľudí tou mizernou sockou cestovalo a oni mali ako-tak prázdne cesty po ktorých sa vyvážajú v IGK. A ak toto meste nemá filozofiu, aký zmysel má potom tvoja práca, práve na tom oddelení. Aký zmysel má celé to oddelenie, keď Cílek a/alebo Ďurkovský rozhodne bez ohľadu na tom čo odporučíte? Ja by som dal okmažite výpoveď, ak by som mal pracovať v takých podmienkach, kde sa moja práca znevažuje.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Ten odpor voči ekoteroristom zdielam s tebou. Robia všetko pre to, aby tramvaj nebola, lepší autobus spalujúci naftu, že?