Reply on: fobust #91081:
To máš pravdu, že do cestnej infraštruktúry ide oveľa viac ako do MHD, ale hentie príklady rozhodne neznamenajú, že mesto má nejakú koncepciu, že preferovať IAD. Podľa mňa ak je tu nejaká filozofia, tak jedine taká, že sa ide sabotovať celá doprava v BA, okrem riečnej hádam. Apollo tu malo byť už dobre dávno a psotaivli si ho ako pomník, aby sa na primátora a spol nezabudlo. Prístavná sa nerozšírila ako miesto, kde nás najviac páli, ale že tam na to bolo miesto a bolo to najlacnejšie. a navyše po Twincity, gumonke, Cvernovke a všetkých BC na Nivách bude kolabovať aj Prievozská aj Prístavná 4 pruh. Nábrežie v smere do mesta problém ani z ďaleka nevyriešili, kolóny sú tam aj naďalej, akurát oproti pôvodným dĺžkam trocha menšie, ale lieviky ďalej ostali. V smere von z mesta to bola kompenzácia pre CSS pri tuneli (pomáha aj busom - MHD), ktorá na bratislavské pomery celkom preferuje eleltričky idúce do a z tunela. Teda zhrnuté, tento prínos stavieb na celkovú dopravnú situáciu v Ba je asi ako nákup 51 sorov v rokoch 2000 - 2007 a 6 25Triek 22 solarisov v 2006 pre našu MHD.
Sommelier
Re #91062 fobust: no to je skôr na R.I.P. , lebo to už jednak v Essene nejazdí a z čoho si myslíš, že vychádzali Sanosy a Škoda-Sanos ? ?
Re #91069 2xT3SUCS: no to teda naozaj ? Tak sa radšej priprav na to, že minimálne také isté množstvo informácií získaš aj v angličtine (a v ďalších jazykoch) (záleží na Tebe, či sa rozhodneš o ne prísť). Okrem toho si myslím, že tvorcovia rozhodne nebudú nejtiv spíkri, stránka je písané veľmi easy angličtinou, dá sa to v pohode prekladať zo slovníkom.
No jo, tie kolieska sú ďalším mechanickým kúskom, ktorý niečo stojí.