Reply on: fobust #91081:
To máš pravdu, že do cestnej infraštruktúry ide oveľa viac ako do MHD, ale hentie príklady rozhodne neznamenajú, že mesto má nejakú koncepciu, že preferovať IAD. Podľa mňa ak je tu nejaká filozofia, tak jedine taká, že sa ide sabotovať celá doprava v BA, okrem riečnej hádam. Apollo tu malo byť už dobre dávno a psotaivli si ho ako pomník, aby sa na primátora a spol nezabudlo. Prístavná sa nerozšírila ako miesto, kde nás najviac páli, ale že tam na to bolo miesto a bolo to najlacnejšie. a navyše po Twincity, gumonke, Cvernovke a všetkých BC na Nivách bude kolabovať aj Prievozská aj Prístavná 4 pruh. Nábrežie v smere do mesta problém ani z ďaleka nevyriešili, kolóny sú tam aj naďalej, akurát oproti pôvodným dĺžkam trocha menšie, ale lieviky ďalej ostali. V smere von z mesta to bola kompenzácia pre CSS pri tuneli (pomáha aj busom - MHD), ktorá na bratislavské pomery celkom preferuje eleltričky idúce do a z tunela. Teda zhrnuté, tento prínos stavieb na celkovú dopravnú situáciu v Ba je asi ako nákup 51 sorov v rokoch 2000 - 2007 a 6 25Triek 22 solarisov v 2006 pre našu MHD.
fobust
To je pravda, ale stále ide viac peňazí do cestnej infraštruktúry ako do verejnej dopravy. Most Apollo, rozšírenie Prístavnej a aj Račianskej, nedávne rozširovanie nábrežia v oboch smeroch, teraz tie úvahy o rušení BUS pruhov. A čo socka? Čo sa za ten čas do nej investovalo? Od roku 1998 sa nekúpil jediný kĺbový autobus. Zrušil sa nákpu 6 ks 25 Tr na DD. Trolejbusy na DD je iba poltické rozhodnutie, prevádzka linky 133 je vyhadzovanie peňazí. 33ka nemá stále dobrý prestup a ani mať nebude, hlavne že pribudne jeden jazdný prhuh na Molecovej. Nestavajú sa žiadne nové trate, obmedzujú sa výkony, dražie cestovné, prakticky sa tu likviduje nočná doprava idiotskou tarifou. V noci ma cesta autom stojí rovnako ako cez deň, prečo je to u socky inak?